مدیران خودروعصر اعتبار

توسط معاون حقوقی و امور مجلس ناجا

کلنگ احداث ساختمان نظام وظیفه در تویسرکان به زمین زده شد

عصر ساختمان- امروز عملیات اجرایی ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی سرکان و حوزه نظام وظیفه منطقه سرابی توسط معاون حقوقی و امور مجلس ناجا در تویسرکان به زمین زده شد.

کلنگ احداث ساختمان نظام وظیفه در تویسرکان به زمین زده شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پابگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ظهر امروز کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی شهر سرکان و حوزه نظام وظیفه منطقه سرابی با حضور حمید‌رضا اشراق، معاون حقوقی و امور مجلس ناجا، نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرمانده انتظامی همدان، فرماندار تویسرکان و تنی چند از مسؤولان به زمین زده شد.

    * کلنگ‌زنی ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی سرکان

    فرمانده انتظامی تویسرکان در این مراسم با بیان اینکه تویسرکان یکی از شهرستان‌های امن استان همدان است، اظهار کرد: ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی شهر سرکان با پیگیری‌های نماینده مردم تویسرکان در مجلس و توافقات لازم شهرداری و شورای شهر در زمینی به مساحت 70 متر مربع احداث می‌شود.

    محمد معصومی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی شهر سرکان برای ارتقای فرهنگ ترافیک و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهر سرکان فعالیت خود را پس از تکمیل ساختمان آغاز می‌کند.

    وی بیان کرد: شهر سرکان با جمعیتی نزدیک به 5 هزار نفر یکی از شهرهای شاخص در بین شهرستان‌های استان همدان محسوب می‌شود.

    * کلنگ‌زنی احداث ساختمان حوزه نظام وظیفه منطقه سرابی

    فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: ساختمان حوزه نظام وظیفه در زمینی به مساحت 480 متر مربع و زیربنای 170 متر مربع با برآورد تقریبی 700 میلیون تومان اعتبار در منطقه سرابی احداث می‌شود.

    وی با بیان اینکه این پروژه در دو طبقه با پیگیری‌های نماینده مردم تویسرکان در مجلس و فرماندهی نیروی انتظامی همدان ایجاد می‌شود، افزود: این ساختمان برای ارائه خدمات در حوزه نظام وظیفه و کلانتری 13 در نظر گرفته شده است.

    فرمانده نیروی انتظامی همدان در خصوص دومنظوره بودن این ساختمان، با تأکید بر اینکه ناجا در هیچ کجا بدون سند هزینه نمی‌کند، خاطرنشان کرد: این محل واگذاری شده برای ساختمان حوزه نظام وظیفه است، تلاش می‌کنیم کلانتری 13 نیز فعال شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار