مدیران خودروعصر اعتبار

مقام مسئول بنیاد مستضعفان خبر داد:

شمارش معکوس برای اتمام بزرگترین پروژه نوسازی بافت فرسوده غرب کشور

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران و مسکن بنیاد مستضعفان از اتمام ساخت بزرگترین پروژه نوسازی و بهسازی بافت فرسوده غرب کشور در مراغه تا چند ماه آینده خبر داد.

شمارش معکوس برای اتمام بزرگترین پروژه نوسازی بافت فرسوده غرب کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پابگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مجتبی کمیلی با بیان این که طرح "جام جم"مراغه توسط یکی از شرکت های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در بیش از هفت هکتار از بافت های فرسوده هسته مرکزی شهر مراغه اجرا شده است و تا طی چند ماه آینده به پایان می رسد، اظهار کرد: این طرح با حداکثر بهره وری از منابع مالی ، ضمن پیوند دادن بافت فرسوده هسته مرکزی شهرمراغه به مدرنترین معابر، بزرگترین پارکینگ غیر طبقاتی غرب کشور و مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری معماری مدرن و متوازنی را برای منطقه ایجاد کرده است.

    وی با اشاره به تاکید رئیس بنیاد مستضعفان به مسئولیت های اجتماعی در شرکت های عمرانی بنیاد مستضعفان یادآور شد: در این پروژه "مسجد ریحان" به جهت درخواست مردم منطقه و همچنین "مسجد سفید" یکی از آثار به جامانده دوران صفوی با نظارت سازمان میراث فرهنگی و با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان بازسازی و مرمت شد تا رضایت حداکثری مردم منطقه نیز جلب شود.

    مباحی مدیر عامل شرکت آتی ساز نیز گفت: طرح جام جام مراغه که با مشارکت شهرداری این شهر به مرحله اجرا گذاشته شد، نمادی از تعامل شهرداری با سرمایه گذاران در شهرهای تاریخی و فرهنگی است.

    وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب شهرداری مراغه با بنیاد مستضعفان در این پروژه طرح جام جم مراغه را الگویی از بهسازی بافت های فرسوده و تعامل شهرداری با سرمایه گذاران دانست و گفت: فاز نخست این طرح در سال گذشته به بهره برداری رسید و فاز دوم آن نیز تا قبل از پایان سال افتتاح می شود.

    طرح جام جم مراغه با هدف اصلاح و بهسازی بافت فرسوده هسته مرکزی شهر تاریخی مراغه و همچنین به منظور ایجاد یکی از مدرن ترین بازارهای کشور در جهت بازیابی موقعیت تاریخی تجاری و اقتصاد مراغه در منطقه و همچنین با هدف تامین فضای تفریحی، خدماتی، فرهنگی مورد نیاز شهر طراحی و در حال اتمام است و این طرح کم نظیر در سطح کشور تاکنون مورد بازدید بیش از 130 گروه از شهرداران بزرگ و کوچک کشور قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو