مدیران خودروعصر اعتبار

شناسنامه‌دار شدن انواع سنگ‌ها

عصر ساختمان:رییس انجمن توسعه صادرات سنگ‌های تزیینی کرمان گفت: به زودی برای انواع سنگ شناسنامه صادر می‌شود که بر اساس آن میزان جذب آب، مقاومت و فضای مناسب برای استفاده هر نوع آن مشخص خواهد شد.

شناسنامه‌دار شدن انواع سنگ‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، "محمد آیت‌اللهی موسوی" در نشست امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن توسعه صادرات سنگ‌های تزیینی کرمان و انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان کرمان، در زمینه‌های اقتصادی، پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای با هدف ارتقاء دانش، تخصص و تجربه؛ با اشاره به رکود موجود در بخش مسکن، بر ایجاد رونق در این حوزه به صورت منطقه‌ای، تاکید کرد و گفت: باید تلاش کرد سرمایه موجود استان به جای سوق دادن به استان های همجوار، بین کارخانجات کرمان به گردش درآید.

    آیت‌اللهی موسوی، با بیان اینکه انجمن توسعه صادرات سنگ‌های تزیینی کرمان تاکنون بیشتر به فعالیت های فراملی پرداخته و توانسته در کشورهای عراق و قطر بازارهای مصرف خوبی را به دست آورد، افزود: به دلیل عرضه کم سنگ کرمان در بازار داخل، امکان توسعه برای فعالان این حوزه در استان‌های یزد و اصفهان بیشتر فراهم شده است.

    وی با تاکید بر اینکه فرهنگ استفاده از سنگ باید گسترش یابد، تصریح کرد: همچنین طراحی‌های مختلف با استفاده از سنگ، تنوع و کیفیت سنگ کرمان و وجود امکان ارتباط تهاتری بین انبوه سازان و فعالان حوزه سنگ، باید به دو طرف اطلاع رسانی شود که در این رابطه دبیرخانه مشترک تشکیل و هم افزایی لازم ایجاد خواهد شد.

    آیت اللهی موسوی بیان کرد: به زودی برای انواع سنگ شناسنامه صادر می‌شود که بر اساس آن میزان جذب آب، مقاومت و فضای مناسب برای استفاده هر نوع آن مشخص خواهد شد

    رییس هیات مدیره انجمن انبوه سازان کرمان نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه سنگ کرمان در بین فعالان حوزه ساختمان چندان شناخته شده نیست، بیان کرد: باید کیفیت، قیمت و تنوع سنگ کرمان در مقایسه با محصولات مشابه سایر استان های کشور به خوبی اطلاع رسانی و معرفی شود.

    "حمید یوسفی" پیشنهاد برگزاری نمایشگاه سنگ در کرمان با حضور همه تولیدکنندگان کشور و همچنین معرفی بیشتر تکنولوژی های به کار گرفته شده ویژه کارخانجات کرمان در زمینه برش و همچنین معرفی سایر مزیت‌های سنگ کرمان را مطرح کرد و آن را زمینه‌ای برای تعامل بیشتر اعضای دو انجمن دانست. گفتنی است این تفاهم نامه در پنج ماده و برای دو سال، بین دو طرف به امضا رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو