مدیران خودروعصر اعتبار

پایان مدت اعتبار و توقف نماد معاملاتی تسه۹۳۰۲

عصر ساختمان- مدت اعتبار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادره ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۳ در نماد معاملاتی تسه۹۳۰۲ جهت نقل و انتقال (خرید و فروش و هبه) ۱۵ آبان‌ماه امسال به اتمام می‌رسد.

پایان مدت اعتبار و توقف نماد معاملاتی تسه۹۳۰۲
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از آنا، به توجه به اینکه نماد معاملاتی مذکور در پایان معاملات روز 15 آبان‌ماه متوقف می‌شود بنابراین مدت اعتبار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن (تسه 9302) تا پایان همان روز است.

    همچنین محدودیت عدم فروش توسط خریداران اوراق برای نمادهای اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن که فقط 4 ماه تا پایان معاملات آن در بازار فرابورس ایران باقی مانده است، اعمال نخواهد شد. بر این اساس نمادهای معاملاتی تسه9302 و تسه9303 و تسه9304 و تسه9305مشمول محدودیت مذکور نمی‌شوند.
    محدودیت سقف خرید به میزان حدکثر 90 ورقه برای هر کد معاملاتی و در هر جلسه معاملاتی، در خصوص اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادره در نمادهای معاملاتی تسه9407 و قبل از آن است. به عبارت دیگر در هر جلسه معاملاتی و در کلیه نمادهای معاملاتی تسه9407 و قبل از آن، هر کد معاملاتی صرفاً تا سقف 90 ورقه تسهیلات مسکن مجاز به ورود سفارش خرید و انجام معامله است.
    محدودیت سقف خرید به میزان حداکثر 140 ورقه برای هر کد معاملاتی و در هر جلسه معاملاتی، در خصوص اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادره در نمادهای معاملاتی تسه9408 و بعد از آن است. به عبارت دیگر در هرجلسه معاملاتی و در کله نمادهای معاملاتی تسه9408 و بعد از آن، هر کد معاملاتی صرفاً تا سقف 140 ورقه تسهیلات مسکن مجاز به ورود سفارش خرید و انجام معامله است و متقاضیان باید محدودیت مذکور را در باره ورود سفارشات خرید و معاملات انجام شده رعایت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی