مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل عنوان کرد:

نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های اردبیل با نام شهدا

مزین شدن نام میدانی به نام شهید اعلمی

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: با اولویت نام شهدا، نامگذاری خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر را در سطح شهر اردبیل انجام می‌دهیم.

نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های اردبیل با نام شهدا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سید غنی فروزان عصر امروز در جلسه کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با اولویت نام شهدا، نامگذاری خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر را در سطح شهر اردبیل انجام می‌دهیم.

    وی تصریح کرد: ما در جلسات شورای نامگذاری تلاش می‌کنیم تا با اولویت نام و یاد شهدا این مکان‌ها را نامگذاری کنیم، زیرا شهدا حق بزرگی را بر گردن همه ما دارند و ما با این حرکت کوچک سعی می‌کنیم تا نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

    رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل با بیان اینکه انتخاب اسامی فارسی برای نامگذاری کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر در اولویت بعدی قرار گرفته است، گفت: شورای نامگذاری با انتخاب یکی از میادین شهر اردبیل به نام شهید اسماعیل اعلمی موافقت کرده است.

    فروزان افزود: با این نامگذاری‌ها سعی می‌کنیم در کنار احترام به شهدای گرانقدر در حقیقت برای نسل آینده این پیام را برسانیم که ما همیشه در کشورمان خود را مرهون و مدیون شهدایی می‌دانیم که با ایثار و گذشت حیات پاک و طیبه‌ای را برای بشریت به ویژه امت اسلامی رقم زدند.

    وی با بیان اینکه این کمترین کاری است که ما می‌توانیم در قبال ایثارگران انجام دهیم، بیان کرد: هم شورا و هم شهرداری تمام تلاششان بر این است تا بتوانند فضای معطر نام و یاد شهدا را در میادین، خیابان‌ها و کوچه‌ها پراکنده کرده و همیشه بر ادامه طریق عزتمندانه آنها پافشاری شود.

    رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل اضافه کرد: در کنار نامگذاری شهرک‌های جدید و پل‌هایی که شهرداری در حال احداث دارد، شورای شهر برای نامگذاری آنها برنامه ویژه‌ای دارد تا با مد نظر قرار دادن شهدای شاخص استان بتواند نامی شایسته برای این شهرک‌ها و پل‌ها انتخاب کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار