مدیران خودروعصر اعتبار

عملیات ساماندهی پایانه مسافربری سنندج اتمام یافت

عصر ساختمان- ‌مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری سنندج از اتمام عملیات ساماندهی پایانه مسافربری خبر داد و گفت: عملیات احداث دفتر شرکت حمل و نقل مسافربری با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است.

عملیات ساماندهی پایانه مسافربری سنندج اتمام یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، ‌، امیر جمشیدنژاد در جریان بازدید شهردار و فرماندار سنندج از سازمان پایانه مسافربری شهرداری سنندج، اظهار کرد: سنندج دارای دو پایانه مسافربری شامل پایانه مسافربری مرکزی و پایانه مسافربری شمال‌غرب است.

    وی افزود: در حال حاضر 340 خودور شامل 70 دستگاه اتوبوس، 130 دستگاه سواری و 140 دستگاه مینی بوس در قالب 17 شرکت تعاونی کار جابجایی مسافران را انجام می‌دهند.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری سنندج عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از اماکن احداثی در پایانه مسافربری مرکزی سنندج فرسوده و تخریب شده بود، بنابراین عملیات ساماندهی این پایانه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: با هدف رفاه حال مسافران سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه زنانه مردانه تجهیز و باسازی شد.

    جمشیدنژاد ادامه داد: با هدف ایجاد درآمد پایدار در محوطه سازمان دو باب مغازه احداث و به زودی این مغازه‌ها از طریق مزایده در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار می‌گیرد.

    وی همچنین از آغاز احداث دفتر شرکت تعاونی خودورهای سواری با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و افزود: این دفتر در زمینی به مساحت 95 متر و شامل سالن انتظار، اتاق استراحت رانندگان و دفتر فروش بلیط است.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری سنندج هزینه احداث این دفتر شرکت تعاونی را یک میلیارد ریال اعلام و ذکر کرد: این شرکت در حال حاضر با 20 دستگاه خودرو سواری آماده جابجایی شهروندان و مسافران به تمام نقاط کشور به صورت دربستی است.

    وی رنگ آمیزی جداول، لکه گیری و آسفالت محوطه پایانه، نصب دوربین مدار بسته در محوطه سازمان در جهت ارتقاء سطح امنیت مسافران، تعویض لامپ‌های روشنایی داخل محوطه پایانه، گل کاری و رنگ آمیزی دیوارهای محوطه پایانه و همچنین گاز کشی به 17 باب مغازه استیجاری تحت تملک این سازمان را از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در جهت رفاه حال مسافران برشمرد.

    جمشیدنژاد ابراز امیدورای کرد با اقدامات صورت گرفته بتوانیم موجبات رضایت مندی مسافران عزیز را فراهم کنیم.

    ‌تجهیز پایانه مسافربری شرایط مناسبی برای مسافران فراهم می‌کند

    ‌شهرداری سنندج با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری باید در راستای رفاه حال مسافران تجهیز و توسعه یابد، گفت: تامین امنیت و رفاه حال مسافران در اولویت کار مسئولان سازمان پایانه مسافربری شهرداری قرار گیرد.

    به گزارش ایسنا، منوچهر فخری نیز در جریان بازدید از روند پروژه ساماندهی پایانه مسافربری سنندج، اظهار کرد: پایانه‌های مسافربری نخستین مکانی هستند که مسافران در بدو ورود به هر شهر با آن روبه‌رو می‌شوند.

    وی افزود: باید نماد و المان فرهنگی مختص به این استان در پایانه‌های مسافربری برون شهری نصب شود تا مسافران در ورود به این پایانه با  گزیده‌ای از آداب و فرهنگ این استان آشنا شوند.

    شهردار سنندج با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری باید در راستای رفاه حال مسافران تجهیز و توسعه یابد، تاکید کرد: تامین امنیت و رفاه حال مسافران باید در اولویت کار مسئولان سازمان پایانه مسافربری شهرداری قرار گیرد.

    وی تصریح کرد: بحث تجهیز و ساماندهی پایانه مسافربری توسط سازمان پایانه این شهرداری به صورت مطلوب اجرا شده و باید در نگهداری از اماکن احداث شده نیز به خوبی عمل کنند.

    در این بازدید فرماندار شهرستان سنندج از اقدام سازمان پایانه مسافربری شهرداری تقدیر و خاطرنشان کرد: امیدواریم با توسعه و تجهیز پایانه مسافربری سنندج بتوانیم موجبات رضایت‌مندی مسافران را فراهم کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار