مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

انجام کار مطالعاتی برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه از انجام کار مطالعاتی برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه خبر داد و گفت: این اقدام توسط سرمایه‌‌گذاران اجرایی می‌شود.

انجام کار مطالعاتی برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمدرضا علیزاده امامزاده صبح امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه که در سالن جلسات شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: احداث مجموعه فرهنگی و هنری توسط شورای اسلامی شهر ارومیه باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه در این خصوص لازم است از توان سرمایه‌گذاران بهره گرفته شود، تصریح کرد: ایجاد چنین مجموعه فرهنگی و هنری زمینه جذب هر چه بیشتر فعالان این حوزه شده و توسعه فرهنگ و هنر را در ارومیه شاهد خواهیم بود.

    رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در این خصوص شاهد ایجاد فضای فرهنگی و هنری جدید نیز در شهر خواهیم بود، یادآور شد: در این زمینه علاوه بر مسنجم‌تر شدن کارهای فرهنگی در شهر شاهد ایجاد اشتغال نیز برای جوانان جویای کار و علاقه‌مند به هنر و فرهنگ فراهم می‌آید.

    وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده این مجتمع فرهنگی و هنری در قالب بخش اداری، سالن سینما و سالن فرهنگ، فروشگاه، گالری عکس، نمایشگاه کتاب و ... خواهد بود و هنرمندان و فرهنگیان می‌توانند در این مجتمع به سهولت به امورات خود بپردازند.

    علیزاده امامزاده یادآور شد: ایجاد چنین مجتمع‌هایی می‌تواند اهالی هنر و فرهنگ ارومیه را گردهم آورد تا با کنار هم بودن نقطه نظرات خود را به همدیگر انتقال داده و برای رشد و اعتلای فرهنگ و هنر ارومیه گام بردارند.

    رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه شناسایی استعدادها در این مجتمع فرهنگی را از دیگر مزیت‌ها عنوان کرد و گفت: در ارومیه استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر مورد شناسایی قرار نمی‌گیرد و در بسیاری از موارد شاهد نادیده گفته شدن استعدادها هستیم.

    وی با بیان اینکه هم اکنون در حال طرح اقدامات مطالعات ی و طرح توجیهی احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه هستیم، ادامه داد: لازم است سرمایه‌گذاران در این زمینه بیش از پیش فعال باشند.

    علیزاده امامزاده ادامه داد: انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران و فعالان خیر در حوزه فرهنگ و هنر نیز بتوانند از جوانان در تهیه فیلم و سایر تولیدات هنری و فرهنگی بیش از پیش حمایت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار