مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران:

ارائه بیش از ۴۸ میلیارد ریال خدمات مسکن به مددجویان

۲۵ هزار خانوار فاقد مسکن

عصر ساختمان- مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران رقم اعتبار خدمات ارائه شده به خانواده های تحت حمایت را برای کمک به خرید، بهسازی،بازسازی و تعمیر مسکن مددجویی بیش از ۴۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

ارائه بیش از ۴۸ میلیارد ریال خدمات مسکن به مددجویان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، رضا رحمانی مسکن را یکی از ضروری ترین و اولویت دارترین نیازهای مددجویان عنوان کرد و افزود: برای سال جاری ساخت و خرید 166واحد مسکن شهری و 25 واحد مسکن روستایی  در توافق نامه عمرانی کمیته امداد استان تهران پیش بینی شده است. در صورت تحقق اعتبار مورد نیاز استان امکان افزایش سهمیه احداث به 370 واحد مسکونی شهری و 50 واحد مسکونی روستایی دیگر وجود دارد.

    وی گفت: کمک به خرید 90 منزل مسکونی شهری و پنج واحد مسکن روستایی از جمله خدمات ارائه شده در شش ماهه نخست امسال از این تعداد توافق شده بوده است. همچنین  تعداد 634 تعمیرات و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت در همین مدت زمان  انجام شده است.

    رحمانی رقم اعتبار خدمات ارائه شده به خانواده های تحت حمایت را در این مدت زمان برای کمک به خرید، بهسازی،بازسازی و تعمیر مسکن مددجویی  بیش از 48 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: کمک به خرید مسکن برای مددجویان در قالب پرداخت وام بلاعوض، کمک های خیرین و آورده مددجو انجام می شود. تاکنون حدود 43 درصد پرداخت ها از محل اعتبارات دولتی و 89 درصد از محل کمک های مردمی محقق شده است.

    مدیر تأمین مسکن وامور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با اشاره به وضعیت نیازمندی مسکن مددجویان اظهارکرد: از حدود 70 هزار خانوار تحت حمایت، 25 هزارخانوار مددجو فاقد مسکن و مستأجر هستند. کمک به تأمین مسکن و تلاش در جهت ایجاد سرپناه برای مددجویان یکی از مهمترین برنامه های این نهاد برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است.

    وی از انعقاد تفاهم نامه با سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران سیدالشهداء (ع) برای ساخت  مسکن روستایی  با استفاده از خدمات فنی و مهندسی و تسهیلات کم بهره خبر داد و گفت: ساخت، خرید ، تعمیر و بازسازی 37  واحد مسکونی در روستای قلعه سیمون شهرستان اسلامشهر برای امسال هدف گذاری شده که تا پایان بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

    رحمانی با دعوت از خیران برای مشارکت در ساخت مسکن مددجویی گفت: اگر خیران بخشی از هزینه ساخت مسکن روستایی را تقبل کنند، کمیته امداد بخش دیگر آن را پرداخت می کند. مساعدت امداد برای پروژه های خیران دارای اولویت خواهد بود.

    مدیر تأمین مسکن وامور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: سقف وام ساخت و بهسازی کمیته امداد به مددجویان روستایی مبلغ  15میلیون تومان و برای مددجویان شهری 25میلیون تومان و  اولویت ارائه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار