مدیران خودروعصر اعتبار

ضرورت بهره‌برداری ۸۵ درصد واحدهای مسکن مهر فارس تا پایان سال

عصر ساختمان:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: باید تا پایان امسال حداقل ۸۵ درصد از واحدهای مسکن مهر باید به بهره‌برداری برسد.

ضرورت بهره‌برداری ۸۵ درصد واحدهای مسکن مهر فارس تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، خلیل رضائیان در جلسه شورای مسکن استان فارس ابراز امیدواری کرد که باقیمانده واحدهای مسکن مهر در این استان، با پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی، نیمه اول سال 95 آماده بهره‌برداری باشد.

    وی بیان کرد: با اتمام کار احداث و واگذاری مسکن مهر، برنامه ریزی برای تامین مسکن اقشار آسیب پذیر باید به شکل صحیح‌تری انجام شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها، ساخت 108 هزار واحد مسکن مهر برای استان فارس پیش‌بینی شده بود، افزود: تاکنون 76 هزار و 500 واحد به صورت کامل به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل شده است. سایر واحدهای این پروژه نیز در مرحله نازک کاری، سفت کاری و پایان اسکلت است. ابته باید تاکید کرد که تامین خمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر به موازات تکمیل این واحدها باید مورد توجه قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی