مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار نوشهر:

اولین پارکینگ طبقاتی و هوشمند مازندران در نوشهر افتتاح می شود

عصر ساختمان- شهردار نوشهر گفت: اولین پارکینگ طبقاتی و هوشمند استان ماه جاری در این شهر گردشگر پذیر غرب استان افتتاح می‌شود.

اولین پارکینگ طبقاتی و هوشمند مازندران در نوشهر افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، فرهاد بنی شیخ‌الاسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه این پارکینگ مجموعاً در شش طبقه با چهار هزار و 200 مترمربع احداث‌شده است افزود: یک از طبقات آن به رستوران یا شهربازی اختصاص می‌یابد.

    وی با اشاره به اینکه ساخت این پارکینگ طبقاتی از دوره سوم شورای اسلامی شهر در نوشهر شروع‌شده بود افزود: بیش از 90 درصد عملیات اجرایی این پارکینگ در دوره چهارم شورا انجام شود.

    وی عنوان کرد: هر طبقه این پارکینگ حدود 700 مترمربع مساحت دارد و درمجموع پنج طبقه از آن ویژه پارکینگ خودروها و یک طبق نیز مختص رستوران یا شهربازی است.

    شهردار نوشهر تصریح کرد: قرار بود از سوی سامان برنامه‌وبودجه حدود 800 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در سال‌های قبل تخصیص یابد که عملیاتی نشده است.

    وی با عنوان اینکه پارکینگ طبقاتی نوشهر هوشمند بوده و بیش از سه میلیارد تومان هزینه ساخت داشته است، تصریح کرد: 90 درصد کار ساخت این پروژه با استفاده از منابع داخلی شهرداری تأمین‌شده است.

    شهردار نوشهر به تلاش‌هایی برای تأمین زمین در دیگر نقاط شهر نوشهر ازجمله خیابان سعدی و حوالی میدان آزادی برای ساخت پارکینگ اشاره و اضافه کرد: با ورثه مرحوم درویش و تبدیل انبار سیمان قدیم به پارکینگ نیز رایزنی‌هایی شده بود که متأسفانه به تفاهم لازم نرسیدم.

    وی یادآور شد: همچنین با خانواده معافی برای تأمین زمین در حوالی کفش بلای سابق نیز مذاکره شده بود و زمین دیگری نیز در خیابان امیرکبیر نیز مدنظر بود که نتوانستیم با مالکان آن توافق کنیم.

    شهردار نوشهر با اظهار اینکه پارکینگ طبقاتی نوشهر اولین پارکینگ طبقاتی استان مازندران به شمار می‌رود افزود: این پروژه در 22 بهمن به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.

    وی تصریح کرد: یکی از مشکلات این است که چگونه خودروها را به پارکینگ هدایت کنیم و در این راستا، تقاضای برگزاری شورای ترافیک کرده‌ایم زیرا هدایت خودروها در اختیار شهرداری نیست.

    بنی شیخ‌الاسلامی افزود: شورای ترافیک باید بپذیرد تا تابلوی پارک ممنوع در برخی خیابان‌های شهر ازجمله مولوی، جانبازان، مهر، صدر و غیره نصب کند تا بتوانیم خودروها را به پارکینگ منتقل کنیم.

    وی از تسطیح زمین مجاور پارکینگ طبقاتی نوشهر خبر داد و گفت: یکی از پیشنهادها این است که ایستگاه‌های نیرنگ، خیرسر، تازه‌آباد، سنگتجن و کردی کلاً را به این محوطه منتقل کنیم و بار ترافیک خیابان شهید نقی پور بکاهیم.

    شهردار شهر نوشهر ادامه داد: همچنین بنا داریم تا ایستگاه‌های سمت شرق نوشهر تا چلندر نیز که اکنون به‌صورت پراکنده در قسمت‌های مختلف شهر فعال هستند را نیز در یک زمینی متمرکز مستقر کنیم.

    شهر نوشهر در غرب مازندران حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار