مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس امور شعب بانک مسکن استان کردستان:

پرداخت تسهیلات به ۴۰ هزار واحد مسکونی در کردستان صورت گرفته است

عصر ساختمان- رئیس شعب بانک مسکن کردستان با اشاره به پرداخت تسهیلات به ۴۰ هزار واحد مسکونی در استان، گفت: عدم بازگشت تسهیلات پرداخت شده در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی ما را در پرداخت تسهیلات مجدد با مشکل مواجه کرده است.

پرداخت تسهیلات به ۴۰ هزار واحد مسکونی در کردستان صورت گرفته است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس ، جلال الدین سلیمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کردستان که با حضور معاون رئیس جمهور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: چهارمین جلسه ستاد مقاومتی استان کردستان به موضوع مسکن اختصاص داده شد که به منظور اجرایی کردن مصوبات این جلسه دیدارهایی با فرمانداران در شهرستان‌های مختلف استان صورت گرفت.

    وی به پوشش دهک‌های هفتم و نهم جامعه در طرح صندوق پس‌انداز یکم خبر داد و گفت: از سهم 900 واحد استان در بحث بافت فرسوده شهری تاکنون 204 واحد با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان انجام شده است.

    سلیمی با بیان اینکه 170 میلیارد تومان قرارداد دست اقدام است، اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک مسکن بانک توسعه‌ای است باید دولت تسهیلات خاص برای احیای بافت‌های فرسوده تعریف کند.

    وی خاطرنشان کرد: 400 واحدی که اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده در بخش ساختمان فعال است و به 4 واحد تسهیلات پرداخت شده است.

    رئیس امور شعب بانک مسکن کردستان در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای روستایی نیز گفت: عدم بازگشت تسهیلات پرداخت شده در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی ما را در پرداخت تسهیلات مجدد با مشکل مواجه کرده است.

    به گفته وی، همین عدم بازپرداخت تسهیلات مسیر را برای ادامه کار دشوار کرده و اگر بتوانیم مسیر بازگشت این تسهیلات را فراهم سازیم 11 هزار واحد دیگر می‌تواند از این ظرفیت تسهیلات مقاوم‌سازی در روستاها بهره‌مند شوند.

    سلیمی با اشاره به پرداخت تسهیلات به 40 هزار واحد مسکونی در استان گفت: تلاش در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های مهم بانک مسکن در کردستان است و تمام ظرفیت‌ها را مورد استفاده قرار خواهیم داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو