مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار بیله‌سوار:

توسعه سرمایه‌گذارها در بیله‌سوار نیازمند ساماندهی جاده‌های شهرستان است

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: ساماندهی و بهسازی جاده‌های شهرستان اولویت نخست در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان بیله‌سوار است.

توسعه سرمایه‌گذارها در بیله‌سوار نیازمند ساماندهی جاده‌های شهرستان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، آرام حلیم در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بیله‌سوار اظهار داشت: با وجود تلاشهای انجام شده برای بهسازی و آسفالت راههای شهرستان اما همچنان کمبودهای مشهودی وجود دارد و باید در این راستا چاره اندیشی شود.

    وی با تاکید بر اینکه روکشی و آسفالت 37کیلومتر باقیمانده از راههای شهرستان در دستور کار راه و شهرسازی قرار گیرد، گفت: بهسازی جاده‌های شهرستان اولویت نخست در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان بیله‌سوار است.

    حلیم بیان کرد: چند 100 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید می‌شود و جاده این شهرستان یک جاده ترانزیتی بوده و روزانه بیش از 2 هزار نفر از اتباع آذری از این مسیر به استانهای دیگر مسافرت می‌کنند.

    فرماندار شهرستان بیله‌سوار افزود: جاده‌های شهرستان در شان مردم این منطقه نیست وبا توجه به قدمت و تاریخ این شهرستان در بحث راه نسبت به حوزه شهرستان بیله‌سوار کم لطفی شده است و باید این امر جبران شود.

    وی تصریح کرد: یکی از زیرساختهایی که می‌تواند توسعه شهرستان را  در زمینه‌های اقتصادی، گردشگری و سرمایه‌گذاری  مهیا کند و سبب رونق منطقه از همه جهات شود بحث راههای شهرستان است که باید از طریق مسئولان استانی و نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان پیگیریهای لازم  با وزارت راه و شهرسازی انجام گیرد.

    حلیم خواستار روکش و آسفالت 36 کیلومتر مسیر راههای شهرستان شد و اظهار کرد: حذف نقاط پرخطر جاده در محور بیله‌سوار به گرمی، بهسازی مسیر چالماکندی به فولادلو، آسفالت 3 کیلومتر مسیر بیله‌سوار به گوگ تپه و مسیر داخل دهستان انجیرلو و نیز ساماندهی میدان سه راهی گوگ تپه، بهسازی مسیر داخل شهر جعفرآباد و شن‌ریزی  روستاهای قره‌دره، گوردیگل، قره باغلار، الوندپناه، گلی بلاغی و قیرلار از اهم برنامه‌ها است که نسبت به شن ریزی و بهبود و آسفالت این  مناطق از طریق راه و شهرسازی باید اقدام شود.

    فرماندار شهرستان بیله‌سوار در بازدید از مسکن مهر 304 واحدی بیله‌سوار نیز گفت: در راستای کمک به اهالی مسکن مهر اقداماتی انجام شده است و سعی خواهیم کرد ظرف دو هفته آینده و مطلوب و مساعد بودن هوا، محوطه مسکن مهر توسط بنیاد مسکن و خیابان این مجموعه نیز توسط شهرداری آسفالت‌ریزی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو