مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز خبر داد

مشارکت مستقیم یک هزار نفر البرزی در مرحله حضوری سرشماری

عصر ساختمان- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز از مشارکت مستقیم حدود یک هزار نفر برای انجام سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ به صورت حضوری خبر داد.

مشارکت مستقیم یک هزار نفر البرزی در مرحله حضوری سرشماری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس ، ذبیح‌الله قائمی اظهار داشت: با توجه به آغاز مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن، فعالیت‌ آمارگیران و عوامل اجرایی این مرحله که به صورت حضوری و در محل انجام می‌شود، به صورت جدی در حال انجام است.

    وی افزود: در این مرحله حدود یک هزار نفر به صورت مستقیم درگیر کار هستند و برای انجام دقیق سرشماری مشارکت دارند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز تصریح کرد: اکثر این افراد آمارگیرانی هستند که به درب منازل و محل سکونت و اقامت شهروندان مراجعه کرده و انتظار داریم مردم استان البرز همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

    قائمی گفت: در حال حاضر 765 آمارگیر ساماندهی شده و با در اختیار داشتن ابزار و تکنولوژی لازم، مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در استان البرز را انجام می‌دهند.

    وی بیان داشت: با توجه به اینکه اکثریت مطلق مردم استان البرز در شهرستان کرج ساکن هستند، از مجموع آمارگیران ما 539 نفر در حوزه مرکز استان البرز فعالیت می‌کنند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز افزود: همچنین بیش از 13 کارشناس فنی نیز در کنار ماموران و آمارگیران حضور داشته و مراحل اجرایی را هماهنگ می‌کنند.

    قائمی ادامه داد: این افراد به غیر از مسؤولانی است که با تمام توان وارد میدان شده‌اند تا سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در استان البرز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

    وی اظهار داشت: به عنوان نمونه به تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاونان استانداری، مدیران کل، فرمانداران و بخشداران تاکید شده است که همکاری و تعامل و همراهی لازم را با ستاد سرشماری در استان داشته باشند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز در پایان تصریح کرد: انتظار داریم که شهروندان نیز مشارکت لازم را در این طرح داشته باشند، چرا که نتایج این سرشماری نقش مهمی در توسعه و دست‌یابی به توسعه پایدار برای البرزی‌ها خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو