مدیران خودروعصر اعتبار

امسال

۲۰ هزار تن قیر اعتباری در همدان خریداری شد

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: امسال قیر اعتباری به وزن ۲۰ هزار تن و در حدود معادل ۱۸.۵ میلیارد تومان خریداری شده است.

۲۰ هزار تن قیر اعتباری در همدان خریداری شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، حسن ظفری در خصوص خرید قیر اعتباری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: خریداری قیر اعتباری و بهره‌مندی مطلوب از آن فرصت خوبی است که استان توانست در راستای بهسازی و توسعه روستاها در اجرای طرح هادی روستاها به دست آورد.

    وی با بیان اینکه خرید قیر اعتباری امسال برای نخستین‌ بار در کشور اتفاق افتاده است، افزود: این قیر اعتباری به وزن 20 هزار تن و معادل 18.5 میلیارد تومان در سال جاری خریداری شده که مبلغ خرید از اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان به نحوه و چگونگی واگذاری قیر اعتباری به روستاها اشاره کرد و گفت: در صورتی که کار جدول‌گذاری، زیرسازی و بازگشایی معابر روستایی انجام شده باشد، کار ساماندهی و آسفالت این پروژه‌ها با مشارکت 20 درصدی مردم روستاهای استان در زمینه تعریض و تخریب قابل اجراست.

    وی با اشاره به اینکه قیر اعتباری از معدود فرصت‌هایی است که در طول یک دوره زمانی ممکن برای دستگاه‌های اجرایی پیش می‌آید، بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر، این میزان قیر اعتباری اکنون در اختیار استان قرار گرفته شده که امیدواریم دهیاران، شوراها و معتمدین روستاها از این فرصت به طور شایسته استفاده کنند.

    ظفری بیان کرد: در حال حاضر در روستاهای استان 130 پروژه آسفالت‌کشی منجر به عقد قرارداد شده که از این تعداد 60 پروژه اجرا شده است.

    وی در پایان سخنانش تصریح کرد: مابقی نیز در صورت مساعد شدن شرایط جوی در فصل کاری قابل اجراست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی