مدیران خودروعصر اعتبار

مردم ماموران سرشماری نفوس و مسکن را در انجام بهتر ماموریت یاری دهند

عصر ساختمان- فرماندار مهریز گفت: آحاد مردم در شهر و روستاها ماموران سرشماری نفوس و مسکن را در انجام هرچه بهتر ماموریت خطیر خود یاری دهند.

مردم ماموران سرشماری نفوس و مسکن را در انجام بهتر ماموریت یاری دهند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، سید محمد رستگاری در جلسه هماهنگی اجرای این طرح که با حضور ماموران سرشماری نفوس و مسکن شهرستان مهریز برگزار شد به اهمیت مشارکت مردم در این امر مهم اشاره و افزود: همکاری آحاد مردم در تحقق اهداف این طرح ملی بسیار اثربخش است.
    وی ادامه داد: در ماه جاری فعالیتهای فرهنگی و اطلاع رسانی بنحو شایسته در بخش های مختلف در سطح شهرستان مهریز انجام گرفته و در این مرحله بخاطر حضور ماموان در درب منازل باید مردم بصورت جدی و مسئولانه همراه باشند.
    فرماندار مهریز تصریح کرد: ماموران سرشماری نفوس و مسکن شهرستان مهریز طبق مقررات و برنامه های پیش بینی شده بصورت دقیق و کامل آموزش های لازم را برای انجام این کار مهم فرا گرفته اند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
    رستگاری گفت: در ماه جاری در قالب برپایی جلسه های مختلف مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین دهیاران ، شوراهای اسلامی شهر و روستاها و سایر متولیان برای هرگونه همکاری در انجام بهتر طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن توجیه شده اند.
    وی افزود: مدارس و مدیران آنها با همکاری آموزش و پرورش برای اجرای هرچه بهتر طرح در ماه جاری و حتی قبل از آن همکاری داشته اند و همه چیز در این مرحله به هماری جدی آحاد مردم در درب منازل بستگی دارد.
    فرماندار مهریز به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت طرح و همچنین برنامه های دولت برای اجرای طرح اشاره و اظهار داشت: داشتن آمار دقیق پایه اول برنامه ریزی و تصمیم های مختلف است بنابربراین همه افراد باید به آن اهمیت قائل شوند.
    رستگاری گفت: توسعه همه جانبه کشور و رسیدن به موفقیت های مختلف همه در گرو همکاری مردم با مسئولان و سرشماران و ارائه آماردقیق به ماموران است که بدون شک این امر هم در این شهرستان اتفاق می افتد.
    وی از همکاری خبرنگاران و سایر افراد در انجام طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن امسال در این شهرستان تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود این امر تا پایان اجرای طرح نیز ادامه داشته باشد .
    در این جلسه هر کدام از حاظران به طرح نظرهای خود در انجام بهتر طرح پرداختند و بر همکاری و مشارکت گسترده مردم در شهرستان مهریز تاکید شد.
    شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو