مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری آمل:

خانه منوچهری در آمل احیا می‌شود

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل گفت: این سازمان با شرکت در مزایده کشوری صندوق احیاء و بهره‌برداری اماکن تاریخی و فرهنگی به همراه کسب امتیازهای برتر، مرمت و بهره‌برداری این بنای تاریخی را بر عهده می‌گیرد.

خانه منوچهری در آمل احیا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، حمیدرضا طاهرنژاد اظهار کرد: این بنای تاریخی که در نیاکی‌محله آمل قرار دارد توسط صندوق احیاء و بهره‌برداری اماکن تاریخی و فرهنگی در سال جاری به مزایده گذاشته شد.

    وی با اشاره به اینکه در این مزایده شرکت‌کنندگان می‌بایست علاوه بر کسب امتیازات فنی و بازرگانی لازم، طرح بهره‌برداری قابل قبولی را ارائه می‌کردند، تصریح کرد: با توجه به اینکه کاربری فرهنگی از اولویت‌های این سازمان بود تبدیل فضای آن خانه تاریخی به فرهنگ‌سرا و کافه گالری مورد بررسی و تأیید آن صندوق قرار گرفت.

    مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل مدت بهره‌برداری از خانه منوچهری را 15 سال عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری از آن پس از مرمت و تأیید انجام خواهد شد که بر اساس آن هزینه مرمت نیز برعهده سازمان بهسازی و نوسازی خواهد بود.

    این مسؤول با بیان اینکه حفظ هویت تاریخی و فرهنگی جزیی از اساس‌نامه این سازمان است، خاطرنشان کرد: در طول فعالیت هفت ساله این سازمان، مباحث هویت تاریخی شهر و احیا آن یک اصل شناخته شده بوده و آثار آن را شهروندان آملی شاهد و ناظر هستند.

    طاهرنژاد با ابراز امیدواری از انعقاد قرارداد موضوع مرمت و بهره‌برداری خانه منوچهری در آینده نزدیک، گفت: برنامه این سازمان در بهره‌برداری، فصل جدیدی از خدمت‌رسانی و درآمدزایی مجموعه مدیریت شهری در عرصه فرهنگ و هنر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی