مدیران خودروعصر اعتبار

در بابل

زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن نواخته شد

عصر ساختمان- زنگ سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شهید اصفهانی بابل نواخته شد.

زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن نواخته شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، فرماندار بابل محمدتقی عباسپور صبح امروز در این مراسم اظهار کرد: اهمیت کسب اطلاعات درست از مردم برای برنامه‌ریزی بهتر برای توسعه همه‌جانبه کشور است.

    وی با تقدیر از حضور مردم در همه عرصه‌های تاثیرگذار، افزود: شهرستان بابل از بسیاری از استان‌های کشور مشارکت بیشتری در سرشماری اینترنتی داشته است که نشان از توجه مردم به مسائل مهم کشور است.

    فرماندار بابل با اشاره به اینکه سرشماری در گذشته هر 10 سال یک‌بار ولی از سال 90 هر پنج سال یک بار انجام می‌شود که امسال هشتمین دوره در حال برگزاری است، تصریح کرد: اطلاعات جمع‌آوری شده این دوره در حوزه جمعیتی، سن، تحصیلات و نحوه برخورداری از مسکن افراد است.

    عباسپور خاطرنشان کرد: مشخصه اصلی سرشماری امسال اینترنتی بودن مرحله اول به شکل خود اظهاری اشخاص و مراجعه حضور آمارگیران در مرحله دوم است که از امروز آغاز می‌شود.

    این مسؤول یادآور شد: پیش‌بینی شده یک سوم جمعیت کشور حدود 35 درصد در سرشماری اینترنتی شرکت کنند که استقبال مردم بیش از این بوده است.

    فرماندار بابل از مشارکت 44 درصدی خانوار بابلی در سرشماری اینترنتی خبر داد و افزود: بیش از 50 درصد مردم مازندران در سرشماری اینترنتی شرکت کردند که رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد اما در بین استان‌های پرجمعیت کشور مازندران رتبه نخست را کسب کرد.

    *سرشماری نفوس و مسکن همایش ملی برای توسعه‌یافتگی کشور است

    رئیس اداره آموزش و پرورش بابل نیز در این مراسم اظهار کرد: دانش‌‌آموزان سفیران ما در خانواده در عرصه توسعه در بحث سرشماری که مبنای برنامه‌ریزی کشور است هستند.

    همت احمدی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ همکاری خانواده‌ها در هر دو مرحله سرشماری اینترنتی و حضوری به عهده دانش‌آموزان است، افزود: هرچه داده آگاهی ما دقیق‌تر باشد مبنای توسعه‌یافتگی شهر بیشتر می‌شود.

    رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه سرشماری نفوس و مسکن همایش ملی برای توسعه‌یافتگی کشور است، تصریح کرد: مشارکت در این مهم زمینه برنامه‌ریزی درست و بهینه را فراهم کرده و اطلاعات درست می‌تواند مسیری روشنی برای توسعه کشور فراهم کند.

    به گزارش فارس؛ زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن با حضور مسؤولان در مدرسه شهید اصفهانی بابل نواخته شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار