مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام ستاد سرشماری کرمانشاه خبر داد:

آغاز سرشماری نفوس و مسکن به روش حضوری از فردا

عصر ساختمان- قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه از آغاز سرشماری نفوس و مسکن به روش حضوری از ۲۸ مهرماه در این استان خبر داد و گفت: نزدیک به ۳۵ درصد مردم استان کرمانشاه به روش اینترنتی در سرشماری شرکت کردند.

آغاز سرشماری نفوس و مسکن به روش حضوری از فردا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مژگان نمکیان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن که در سرسرای مرکز آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به دو روش اینترنتی و ثبت اطلاعات به صورت حضوری توسط ماموران آموزش دیده سرشماری انجام می‌شود.

    وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در سایت سرشماری نفوس و مسکن از سه مهرماه تا 24 مهرماه و به مدت سه روز تمدید شد، تصریح کرد: مرحله نخست سرشماری در ساعت 24 مورخ 27 مهرماه سال‌جاری به پایان می‌رسد و از روز بعد مرحله دوم ثبت حضوری اطلاعات نفوس و مسکن با مراجع ماموران سرشماری به درب منازل اقشار جامعه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

    قائم مقام مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تا ساعت 20 شب گذشته حدود 21 درصد از مردم استان کرمانشاه در این سرشماری مشارکت کردند، ادامه داد: این رقم در 26 مهرماه سال‌جاری به حدود 25 درصد رسیده است.

    به گفته این مسؤول، طبق آخرین آمار امروز در خصوص ثبت سرشماری نفوس و مسکن سال 95 نزدیک به 35 درصد و معادل نرمال کشوری مردم استان کرمانشاه در سرشماری نفوس و مسکن به صورت غیرحضوری مشارکت کردند.

    وی ادامه داد: همه خانوارهایی که در سایت سرشماری نفوس مسکن ثبت اطلاعات انجام دادند کد آماری 12 رقمی را دریافت کرد‌ه‌اند.

    نمکیان خاطرنشان کرد: ماموران نفوس و مسکن سرشماری با آموزش‌های تخصصی از صبح فردا راس ساعت هشت صبح به ثبت اطلاعات حضوری مردم غیور استان کرمانشاه می‌پردازند و باید نهایت دقت را در ثبت و مقایسه کد آماری به صورت فنی و تخصصی داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار