مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی قیمت نهایی فاز ۱۱ پردیس را اشتباه اعلام کرد

مبلغ را ۱۰ میلیون تومان کمتر گفتند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی قیمت نهایی فاز ۱۱ پردیس را اشتباه اعلام کرد و مبلغ را ۱۰ میلیون تومان کمتر گفتند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی قیمت نهایی فاز ۱۱ پردیس را اشتباه اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، صبح امروز جلسه‌ای با حضور سیداحمد خادمیان مشاور امور بانکی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، سعید غفوری مدیرعامل و تعدادی از کارکنان بخش‌های مختلف شرکت عمران شهر جدید پردیس، نماینده و تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس در سالن جلسات این شرکت برای تعیین قیمت نهایی مسکن مهر برگزار شد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در این جلسه اظهار داشت: قیمت نهایی همان مبلغ‌های اعلام شده است و برای اعلام نظر نمایندگان متقاضیان، جلسه‌ای نهایی در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه این هفته در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور برگزار می‌شود.

    سعید غفوری افزود: امروز باید به نتیجه‌ای مناسب برسیم؛ ما در پیچی تاریخی هستیم و در صورت عبور از این گردنه، مشکلات رفع می‌شود.

    غفوری ادامه داد: در جلساتی که در حال برگزاری بوده، قرار است مبلغی از بانک مسکن قرض گرفته و ظرف مدت 10 سال بازگردانده تا مشکلات فازهای مختلف پردیس حل شود.

    وی اضافه کرد: قیمت نهایی فاز 11 پردیس از مبلغ اعلام شده 39 میلیون و 750 هزار تومان کمتر نخواهد شد؛ حال اینکه قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی به‌صورت اشتباه در گفت‌وگوی خبری، این مبلغ را 29 میلیون و 750 هزار تومان به دلیل زمان کم این برنامه به‌صورت ناخواسته و اشتباه اعلام کرد.

    وی با اعلام اینکه قیمت نهایی در فازهای 5 و 9 جدید، 43 میلیون تومان است، گفت: بخش‌هایی از کارهای آماده‌سازی این دو فاز باقی مانده؛ اما این مبلغ حداقل است و پیشنهاد ما مبلغ 46 میلیون تومان بوده و طبق نظر مدیران وزارتخانه، مبلغ به 43 میلیون کاهش یافته است.

    غفوری تصریح کرد: به ازای هر واحد 9 میلیون تومان به‌طور میانگین برای محوطه‌سازی اختصاص یافته است، اما دو برابر این مبلغ هزینه محوطه‌سازی می‌شود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: به دلیل قطعی نشدن قیمت‌ها، سازندگان ساخت مسکن مهر را طول می‌دادند و به دلیل همین قطعی نشدن قیمت‌ها، چالش‌هایی را در پردیس داشتیم.

    غفوری ادامه داد: در فاز هشت شهر جدید پردیس قیمت‌ها سرشکن شده است؛ با توجه به توپوگرافی خاص پردیس برای محوطه‌سازی، استفاده از پیکور و ساخت دیوارهای حائل و ... مشکلاتی بوده که ساخت‌وساز را در پردیس دشوار کرده است.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: طبق قانون، محوطه‌سازی بر عهده متقاضیان است و در آینده در صورت تغییر ملک 99 ساله به ملکی می‌تواند به کمک متقاضیان بیاید.

    وی با بیان اینکه سود دوران مشارکت قانونی است، اضافه کرد: سود دوران مشارکت از نظر قانونی باید بررسی شود؛ زیرا تا زمان دریافت کلید نباید مبلغی از متقاضیان دریافت شود.

    غفوری در خصوص لیست کارهای مازاد گفت: اگر پیمانکاران کارهای عمرانی بدون هماهنگی و خارج از قرارداد انجام داده باشند، غیرقانونی بوده و هزینه‌ای برای این اقدامات به آن‌ها پرداخت نخواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار