مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

واگذاری ۵۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول همزمان با دهه فجر

عصر ساختمان:رئیس سازمان بهزیستی کشور از واگذاری ۵۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در شهرها و روستاها همزمان با دهه فجر خبر داد.

واگذاری ۵۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول همزمان با دهه فجر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه برگزاری چهارمین نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌ها در خصوص اجرای تفاهم‌نامه تأمین مسکن خانواده‌های دو معلول در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جلسات منظمی در پی تفاهم‌نامه چهارجانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، جامعه خیرین و سازمان بهزیستی برگزار شده است.

    وی تصریح کرد: در هر جلسه مشکلات و معضلات اجرایی تفاهم‌نامه مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    محسنی بندپی با اشاره به تعهد چهارجانبه بهزیستی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و جامعه خیرین برای احداث 11 هزار و 300 واحد مسکونی برای خانواده‌های دو معلول، تصریح کرد: 8 هزار و 700 واحد در شهر و 3400 واحد در روستا برای خانواده‌های دو معلول پیش‌بینی شده است.

    وی با اشاره به روند تأمین زمین، احداث واحدها و پرداخت وام‌های بلاعوض، تصریح کرد: گزارشات ارائه شده از سوی دستگاه‌های مربوطه نشان از پیشرفت، تعامل و هماهنگی در روند اجرا است و این موضوع قابل تقدیر است.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص مصوبات چهارمین نشست مشترک رؤسای دستگاه‌ها در خصوص اجرای تفاهم‌نامه تأمین مسکن خانواده‌های دو معلول، گفت:‌ 725 واحد مسکونی نیاز به تأمین زمین دارند که قرار شد این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و تأمین زمین شود که بر همین اساس قرار است تأمین زمین این واحدها به نسبت توسط بنیاد مستضعفان، بنیاد انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی انجام شود.

    وی همچنین به پرداخت وام بانک شهری برای 3400 واحد اشاره کرد و گفت:‌ در این زمینه نیز قرار شد جلسه‌ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و تصمیماتی اتخاذ شود.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به واگذاری 500 واحد مسکونی در دهه فجر، گفت:‌ هم اکنون 380 واحد مسکونی آماده واگذاری است که مسئولان دستگاه‌های مربوطه اعلام داشتند که چنانچه منابع تأمین شود این تعداد به 500 واحد مسکونی خواهد رسید.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به ثبت‌نام مجدد از خانواده‌های دو معلول در سامانه بهزیستی، گفت: در ابتدا حدود 8 هزار نفر در سامانه بهزیستی ثبت‌نام کردند اما این آمار هم اکنون به 11 هزا و 300 نفر رسیده است و بهزیستی آمادگی دارد ثبت‌نام مجددی از خانواده‌های دو معلول انجام دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو