مدیران خودروعصر اعتبار

رویای خانه‌دار شدن "کلاهبرداری" ۲۰۰ میلیاردی را در کرمانشاه رقم زد

عصر ساختمان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی در شهر کرمانشاه خبر داد.

رویای خانه‌دار شدن "کلاهبرداری" ۲۰۰ میلیاردی را در کرمانشاه رقم زد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، سردار منوچهر امان‌اللهی امروز (25 مهر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فردی در شهر کرمانشاه بصورت مشارکتی اقدام به خرید زمین در نقاط مختلف شهر کرده و سپس این زمین‌ها را با عنوان اینکه مجوز ساخت و ساز دارد به مردم پیش فروش کرده بود.

    وی تصریح کرد: این فرد 200 میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده بود که با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی برای 150 مالباخته، دستگیر شد.

    امان اللهی اظهارکرد: مردم باید دقت داشته باشند که در معاملات و کارهای تجاری خود حتما بررسی و تحقیق کافی را داشته و سپس اقدام کنند و سریعا به افراد اعتماد نکنند.

    انهدام 2 باند "کیف‌قاپی" در کرمانشاه

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از انهدام دو باند کیف قاپی در استان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع تعدادی کیف قاپی در شهرستان کرمانشاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: با بررسی‌های انجام شده دو باند سه نفره از سارقین کیف‌قاپ شناسایی شدند که هر دو باند منهدم و سه نفر از سارقان نیز دستگیر شدند.

    امان اللهی با اشاره به کشف چند موتورسیکلت و خودرو از اعضای این دو باند، گفت: تلاش‌ها برای دستگیری سه سارق دیگر نیز با جدیت ادامه دارد.

    وی افزود: سارقان دستگیر شده به 58 فقره کیف‌قاپی اعتراف کردند که مالباختگان 30 فقره آن شناسایی شدند.

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به روند کاهشی سرقت طی سه سال گذشته در سطح استان گفت:برخوردهای موثری در زمینه مبارزه با سرقت صورت گرفته و از ابتدای امسال تاکنون 3500 سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

    وی تصریح کرد: در سال جاری کاهش هشت درصدی در زمینه انواع سرقت‌ها را داشتیم و در زمینه سرقت‌های مهم این میزان یازده درصد است. همچنین امسال افزایش 24 درصدی را در زمینه کشفیات داشته‌ایم.

    امان اللهی با اشاره به انهدام 99 باند سرقت در سال جاری در سطح استان، گفت: اقدامات پلیس در زمینه برخورد با سرقت واقعا قابل توجه است، اما آنچه که مهم است همکاری مردم در جهت پیشگیری از سرقت است.

    وی با بیان اینکه آمار جرائم استان به نسبت استان‌های هم جمعیت خود پایین‌تر است، گفت: این در حالیست که کرمانشاه در زمینه معضلاتی مانند بیکاری در رتبه‌های بالای کشور قرار دارد و محرومیت و معضلات دیگر مانند حاشیه نشینی را هم در نظر نگرفته‌ایم.

    امان اللهی از روند کاهشی کیف‌قاپی در استان طی ماه‌های اخیر خبر داد و اظهار کرد: ادامه این روند همکاری موثر مردم را می‌طلبد.

    امسال دستگیری در زمینه  "ویزای تقلبی" نداشتیم

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ماه محرم و سفر بسیاری افراد به کربلای معلا گفت: متاسفانه در این ایام عده ای اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند که زائران باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

    وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال دستگیری در زمینه ویزای تقلبی در استان نداشتیم و از مردم می خواهیم برای گرفتن ویزا از هم اکنون اقدام کرده و به مراجع تعیین شده و قانونی برای این کار مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار