مدیران خودروعصر اعتبار

رشد سیمانی‌ها در روز قرمز بورس تهران

عصر ساختمان- در دومین روز معاملات بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل ۳۱۳ واحد افت کرد و در نیمه‌های کانال ۷۷ هزار واحدی قرار گرفت. اکثر گروه‌ها امروز با شرایط کاهشی همراه بودند، اما در این میان سیمانی‌ها توانستند رشد مناسبی داشته باشند.

رشد سیمانی‌ها در روز قرمز بورس تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، امروز یکشنبه از ابتدای باز شدن معاملات بورس و اوراق بهادار تهران دماسنج بازار سرمایه پس از اندکی رشد وارد روند نزولی شد و در کل نسبت به روز گذشته 302 واحد کاهش یافت و به رقم 77 هزار و 569 واحدی رسید.

    همچنین شاخص کل هم‌وزن 34 واحد افت کرد و به رقم 15 هزار و 93 واحد رسید. ارزش معاملات امروز به رقم 262 میلیارد و 754 میلیون و 800 تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 184 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 74 هزار و 415 نوبت دادوستد بود.

    در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران بابت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه متوقف شد.

    فردا دوشنبه تعداد 100 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت آسان‌پرداخت پرشین در نماد «آپ» بابت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

    نماد معاملاتی شرکت شیشه همدان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیسم حراج تک‌قیمتی بازگشایی شد. همچنین نماد معاملاتی شرکت گروه صنایع پمپ‌سازی تهران و شرکت نفت پارس در پایان معاملات امروز متوقف شدند.

    امروز در نماد معدنی و صنعتی چادرملو بیش از 172 میلیون سهم به ارزش بیش از 11 میلیارد تومان در 382 نوبت معامله، دادوستد شد.

    علاوه بر نماد توسعه معادن و فلزات 40 میلیون سهم به ارزش بیش از پنج میلیارد تومان تنها در یک معامله درون‌گروهی کد به کد شد. دیگر معامله‌ درون گروهی امروز مربوط به سرمایه‌گذاری سپه بود به‌طوری که در این نماد بیش از 24 میلیون سهم به ارزش سه میلیارد و 391 میلیون تومان در کدهای درون‌گروهی دست به دست شد.

    امروز در گروه فلزات اساسی شاهد روند کاهش قیمت بودیم همچنین گروه محصولات شیمیایی، محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر و گروه خودرویی شرایط چندان مطلوبی را امروز به نمایش نگذاشتند، اما در گروه سیمان، آهک و گچ شاهد روز سبزی بودیم و این گروه از معدود گروه‌های روبه‌ رشد معاملات بورس امروز بود.

    همچنین آیفکس 3.1 واحد کاهش یافت و به رقم 822.6 رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو