مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مشارکت‌های اداره‌کل بهزیستی قزوین خبر داد:

تسریع روند ساخت مسکن خانوادهای دارای حداقل دو عضو معلول در قزوین

عصر ساختمان- معاون مشارکت‌های اداره‌کل بهزیستی استان قزوین گفت: روند ساخت مسکن خانواده‌های دارای دو عضو معلول در این استان تسریع می‌شود.

تسریع روند ساخت مسکن خانوادهای دارای حداقل دو عضو معلول در قزوین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، غفار رمضانی در حاشیه بازدید مسؤولان بهزیستی استان قزوین و اداره‌کل مسکن و شهرسازی این استان از پروژه مسکن معلولان، از تسریع روند اجرای ساخت مسکن خانوارهای دارای حداقل 2 عضو معلول خبر داد و اظهار داشت: در زمینه حل مشکلات اجاره‌نشینی و شرایط خاص خانواده‌های دارای حداقل 2 عضو معلول تحت حمایت اداره‌کل بهزیستی این استان، سازمان‌های متعهد در این تفاهم‌نامه برای تسریع ساخت و تحویل پروژه‌های مذکور با سازمان بهزیستی بیش از پیش همکاری می‌کند.

    وی افزود: تا کنون 262 سهمیه در خصوص خانواده‌های شهری و روستایی برای استان قزوین در نظر گرفته شده است.

    معاون مشارکت‌های اداره‌کل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: 5 سازمان در ساخت و تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو عضو معلول با پرداخت 300 میلیون ریال کمک بلاعوض همکاری می‌کنند که این کمک‌ها در ساخت خانه‌های شهری هزینه می‌شود.

    رمضانی با بیان اینکه 180 میلیون ریال هم از سوی 5 سازمان برای ساخت و تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد و 240 میلیون ریال مختص خانواده‌های دارای حداقل دو معلول عضو شهری و روستایی شده است.

    این مسؤول اضافه کرد: از آنجایی که ایجاد سرپناه برای مددجویان و معلولان سرپرست خانوار یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان بهزیستی بوده، تاکنون بیش از یک هزار مسکن به معلولان بهزیستی تحویل داده شده و حدود 2 هزار مسکن مددجویی هم در حال ساخت است.

    معاون مشارکت‌های اداره‌کل بهزیستی استان قزوین مطرح کرد: این اداره‌کل نظارت‌های خود را در زمینه ساخت مسکن استاندارد و مناسب معلولان در راستای تفاهم‌نامه‌ چندجانبه با سایر دستگاه‌ها انجام داده و گام‌های ارزنده ای در این زمینه برداشته است.

    رمضانی با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده از سوی سازمان بهزیستی یادآور شد: تمام خانواده‌های دارای دو معلول و متقاضیان مسکن مددجویی تا پایان سال 96 صاحب مسکن می‌شوند و این مهم یکی از اقدامات بهزیستی در زمینه ارائه خدمات به مددجویان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار