مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر سرشماری اردبیل خبر داد:

تمدید ۳ روزه سرشماری اینترنتی در اردبیل

عصر ساختمان- مدیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان اردبیل گفت: با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری در ۲۴ مهرماه، قرار بر این شد تا این نحوه ثبت‌نام در سرشماری تا ۲۷ مهرماه تمدید شود.

تمدید ۳ روزه سرشماری اینترنتی در اردبیل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، داوود شایقی اظهار کرد: با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری در 24 مهرماه، قرار بر این شد تا این نحوه ثبت‌نام در سرشماری تا 27 مهرماه تمدید شود.

    وی تصریح کرد: در سطح کشور 17 درصد خانوارها و در استان اردبیل نیز 11 درصد خانوارها به شکل اینترنتی ثبت‌نام کردند.

    مدیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گفت: با توجه به استقبال همشهریان و روند فزاینده ثبت‌نام در سامانه سرشماری اینترنتی و درخواست بسیاری از هم استانی‌ها، مهلت ثبت‌نام در سامانه سرشماری تا پایان روز سه‌شنبه 27 مهر ماه تمدید شد.

    شایقی افزود: به این ترتیب سرشماری عمومی که قرار بود از 25 مهرماه آغاز شود، با سه روز تأخیر از روز چهارشنبه 28 مهرماه به مدت یک ماه انجام می‌شود.

    وی بیان کرد: با توجه به تمدید زمان ثبت‌نام سرشماری اینترنتی تا 27 مهر و چهار روز باقی‌مانده تا پایان زمان ثبت‌نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 و ضرورت مشارکت بیشتر در اطلاع‌رسانی به خانواده‌های ساکن در استان اردبیل برای تسریع در ثبت‌نام اینترنتی و ثبت دقیق جمعیت شهرستان که لازمه برنامه‌ریزی توسعه 10 ساله آتی از سال 95 تا سال 1405 در شهرستان است، فراهم می‌آید.

    شایقی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این مشارکت زمینه ارتقای خدمات رفاهی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، پیگیری ایجاد فرصت‌های اشتغال مورد نیاز نیروی کار و... را فراهم می‌آورد.

    وی ادامه داد: اهالی استان اردبیل با داشتن اطلاعات شناسنامه‌ای، شماره کارت ملی خود، اعضای خانوار و همچنین اطلاعات کد پستی محل سکونت خود برای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال‌جاری به صورت اینترنتی نقش خود را در ساختن آینده‌ای روشن برای توسعه استان خود انجام دهند.

    شایقی گفت: سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه آغاز شده و تا 27 مهرماه ادامه دارد و شهروندان اردبیلی می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام کنند.

    وی در ادامه افزود: امیدواریم در فرصت به دست آمده همکاران استانی بتوانند با تمهیدات لازم نسبت به افزایش نرخ مشارکت خانوار در سامانه اینترنتی اقدام کنند.

    مدیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان اردبیل تصریح کرد: زمان ویرایش اطلاعات خانوار در سامانه اینترنتی پس از پایان سرشماری اینترنتی آغاز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار