مدیران خودروعصر اعتبار

مسؤول روابط عمومی ستاد سرشماری استان زنجان خبر داد:

ثبت اطلاعات ۴۸ هزار خانوار زنجانی در سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن

عصر ساختمان- مسؤول تبلیغات و روابط عمومی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان زنجان از ثبت اطلاعات ۴۸ هزار خانوار زنجانی در سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن خبر داد.

ثبت اطلاعات ۴۸ هزار خانوار زنجانی در سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سید اسماعیل حسینی اظهار کرد: اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر ماه آغاز شده است.
    وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اطلاعات به صورت اینترنتی ثبت می‌شود، اضافه کرد: 24 مهر ماه فرصت ثبت اطلاعات در سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن به پایان می‌رسد.

    مسؤول تبلیغات و روابط عمومی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان زنجان با بیان اینکه تا کنون 48 هزار و 72 خانوار در سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت اطلاعات کرده‌اند، گفت: تعداد ثبت‌ اطلاعات کنندگان در شهرستان زنجان 27 هزار و 546 خانوار است.
    حسینی همچنین از ثبت اطلاعات 6 هزار و 487 خانوار ابهری نیز در این سامانه خبر داد و گفت: همچنین در این مرحله از سرشماری اطلاعات 4 هزار و 516 خانوار در سامانه مربوط ثبت شده است.
    مسؤول تبلیغات و روابط عمومی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان زنجان با بیان اینکه از شهرستان ایجرود نیز 2 هزار و 131 خانوار اطلاعات خود را در سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت کرده‌اند، افزود: تعداد خانوارهای ثبت اطلاعات کرده در خرم‌دره نیز 3 هزار و 206 خانوار است.

    وی با اشاره به اینکه از شهرستان سلطانیه نیز اطلاعات یک هزار و 394 خانوار ثبت شده است، اضافه کرد: همچنین تعداد خانوارهای طارمی که اطلاعات آنها در سامانه اینترنتی ثبت شده یک هزار و 595 خانوار و تعداد خانوارهای ماهنشانی نیز یک هزار و 197 خانوار است.

    حسینی با اشاره به اینکه تا دو روز آینده مهلت ثبت اطلاعات در سامانه اینترنتی به پایان خواهد رسید، گفت: پس از پایان این مهلت سرشماری عمومی به صورت مراجعه حضور ماموران آمارگیر از 25 مهر ماه آغاز و تا 25 آبان ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو