مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد:

بهسازی ۳ هزار و ۸۵۰ خانه روستایی در استان زنجان

عصر ساختمان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از بهسازی ۳ هزار و ۸۵۰ خانه روستایی در استان خبر داد.

بهسازی ۳ هزار و ۸۵۰ خانه روستایی در استان زنجان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، هدایت صفری اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در حمایت از مددجویان این نهاد، خدمات متعددی ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آنها خدمات عمرانی است.

    وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد در قالب بهسازی، نوسازی، ساخت، تعمیرات جزئی و کلی انجام می‌شود، تصریح کرد: در این زمینه از کمک‌های خیرین نیز در قالب طرح رضوان بهره گرفته شده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات مسکن این نهاد در بخش‌های مختلف و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته ارائه می‌شود، اظهار کرد: تاکنون 3 هزار و 850 خانه روستایی در زنجان بهسازی شده است.

    وی همچنین گزارشی از میزان مشارکت‌های مردمی در استان نیز ارائه کرد و گفت: تا کنون سال گذشته 5 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در استان زنجان جمع‌آوری شد که 60 درصد از آن در امور محرومان و 40 درصد نیز در پروژه‌های عمرانی هزینه شد.

    صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر 43 هزار مددجو زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد شامل گروه‌های مختلف مددجویی شامل زنان سرپرست خانوار، دانش‌آموزان، دانشجویان، خانواده‌های زندانیان نیازمند و ... است که بنا به نیاز هر گروه مددجویی خدمات مربوط به آنها ارائه می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 100 دانش‌آموز و 600 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: همچنین تعداد بیماران خاص زیرپوشش این نهاد 520 نفر است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در کمک به جامعه هدف سالانه 45 طرح مشارکتی اجرا می‌شود، تصریح کرد: طرح اکرام ایتام، محسنین، طه، طرح مفتاح‌الجنه، رضوان، ماعون، طرح همیان مولا، جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری از جمله طرح‌هایی است که در کمک به گروه مددجویی اجرا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار