مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اداره بهزیستی سنندج عنوان کرد:

احداث ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در سنندج

عصر ساختمان- رئیس اداره بهزیستی شهرستان سنندج گفت: احداث ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی سنندج هدف‌گذاری شده که تاکنون ۲۰۰ واحد آن اجرا شده است.

احداث ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در سنندج
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ارسلان احمدیاری با بیان اینکه بهزیستی خدمات وسیعی در حوزه‌های پیشگیری، حمایتی، توانبخشی و خدمات اجتماعی را به طیف قابل توجهی ارائه می‌کند.

    به گفته وی، این خدمات در قالب معاونت‌های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری از آسیب‌ها اجتماعی به مخاطبین ارائه می‌شود که هر ساله با توجه به نیاز جامعه هدف برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام می‌گیرد.

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان سنندج با بیان اینکه حمایت از همه نیازمندان و معلولین در معرض آسیب از اهداف بهزیستی در شهرستان است، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 700 خانوار سنندجی در حال حاضر زیرپوشش خدمات بهزیستی قرار دارند و به صورت ماهیانه مستمری و خدمات مختلف دریافت می‌کنند.

    احمدیاری از پرداخت ماهیانه حدود 100 هزار تومان مستمری به معلولین و افراد تحت پوشش در این شهرستان خبر داد و گفت: معلولان ضایعه نخاعی با توجه به شرایطی که دارند در کنار مستمری حق پرستاری نیز دریافت می‌کنند که در ماه حدود 200 هزار تومان برای هر نفر هزینه می‌شود.

    وی ساخت مسکن برای معلولین را یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم بهزیستی در این شهرستان دانست و اظهار داشت: در همین راستا از محل مصوبات سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان و همچنین سفر ریاست جمهوری به استان ساخت 70 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش تصویب شد که تا کنون 50 واحد از این تعداد احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان سنندج تصریح کرد: در کنار این 70 واحد احداث 400 واحد مسکونی برای این افراد در شهرستان سنندج در قالب مسکن مهر هدف‌گذاری شده است.

    به گفته وی، بر اساس آمار موجود 200 واحد از این تعداد تاکنون احداث و به بهره‌برداری رسیده، اما متاسفانه ساخت 200 واحد دیگر به علت کمبود اعتبار با مشکل مواجه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو