مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تسهیلات ویژه کمیته امداد به ساکنین بافت‌های فرسوده گچساران

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات ویژه به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در بافت فرسوده گچساران خبر داد.

تسهیلات ویژه کمیته امداد به ساکنین بافت‌های فرسوده گچساران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، فرید محبی ظهر امروز در بازدید از بافت فرسوده شهرستان گچساران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال 95 تاکنون 548 مورد در زمینه احداث، خدمات عمرانی و تعمیرات واحدهای مسکونی شهری و روستایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در کل استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

    مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: از این تعداد 67 واحد مسکونی شهری احداث و 186 واحد مسکونی روستایی در این استان بهسازی شده است.

    محبی گفت: کل اعتباراتی که در حوزه مسکن و بهسازی واحدهای مسکونی در بخش شهری و روستایی هزینه شده 13 میلیارد و 291 میلیون ریال بوده است.

    وی تصریح کرد: کل اعتباراتی که در حوزه مسکن و بهسازی در سال جاری تخصیص داده شده اعتباری به میزان 60 میلیارد ریال است که در حال حاضر 28 میلیارد و 60 میلیون ریال از محل کمک‌های دولتی، مردمی و موسسات خیریه جذب شده است.

    مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان ساخت: در حال حاضر 147 خانوار تحت حمایت این نهاد حمایتی در بافت فرسوده شهرستان گچساران سکونت دارند که از این تعداد 24 خانوار اقدام به ساخت واحد مسکونی خود می‌کنند.

    محبی اذعان کرد: به هر خانواری که در بافت فرسوده شهرستان گچساران سکونت دارند از طریق بنیاد مسکن 30میلیون تومان وام کم بهره و 60 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت خواهد شد.

    این مسؤول بیان کرد: خانوارهایی که تحت حمایت نهاد کمیته امداد هستند و در بافت فرسوده شهرستان گچساران سکونت دارند، علاوه بر تسهیلات بانکی مبلغی بیش از 200 میلیون ریال به عنوان وام بلاعوض به این خانوارها تعلق می‌گیرد.

    وی در ادامه افزود: این نهاد حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 32 هزار خانوار که افزون بر 88 هزار نفر بوده را تحت حمایت خود قرار داده که از این تعداد 9 هزار دانش‌آموز، دو هزار و 800 نفر دانشجو، 900 بیمار صعب‌العلاج، 15 هزار زن سرپرست خانوار، سه هزار و 140 یتیم زیر 18 سال سن را تحت حمایت خود قرار داده است.

    محبی در ادامه افزود: 80 درصد از خیرین و حامیان و همچنین 10 موسسه خیریه که با نهاد حمایتی کمیته امداد استان همکاری دارند خارج از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

    مدیرکل کمیته امداد این استان گفت: در حال حاضر 7 هزار حامی طرح اکرام و 12 مرکز نیکوکاری که در مساجد مستقر بوده در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت هستند.

    محبی بیان کرد: یک‌هزار و 600 خانوار در سال گذشته به مرحله خودکفایی رسیده و از زیر چتر حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

    این مسؤول در ادامه افزود: در حال حاضر 80 درصد از مددجویان کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد مسکن مناسب ندارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو