مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان:

راه‌اندازی شهرک مصالح ساختمانی در اصفهان ضروری است

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: ضرورت ایجاد شهرک مصالح ساختمانی در اصفهان از مدت‌ها پیش احساس شده و باید این شهرک در اصفهان احداث شود.

راه‌اندازی شهرک مصالح ساختمانی در اصفهان ضروری است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، عبدالرسول جان نثاری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راه‌اندازی شهرک مصالح ساختمانی در اصفهان طی سال‌های گذشته مورد بحث بود، اظهار داشت: این شهرک مکانی برای ارائه مصالح ساختمانی و همچنین گردآوری فعالان این عرصه خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهروندان اصفهانی برای تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز خود از جمله سنگ، کاشی، چوب، آجرنما، لوازم تاسیساتی، حرارتی و برودتی باید به مکان های مختلفی مراجعه کنند، افزود: با راه‌اندازی این شهرک می‌توان تمام این صنوف را یکجا جمع کرد و مردم را از سردرگمی نجات داد.

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه وضعیت ساخت و ساز نیز به صورتی است که روز به روز از نظر کیفی در حال ارتقاء است، ادامه داد: همچنین باید زمینه ارتقای محصولات و فضایی که این محصولات در آن ارائه می شود، فراهم شود.

    وی با بیان اینکه ما به اجبار به سمت ساختمان‌هایی می‌رویم که از ساختمان‌های قبل باید از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، تاکید کرد: بسترسازی رسیدن به این کیفیت می‌تواند ایجاد یک شهرک مصالح ساختمانی باشد.

    جان‌نثاری افزود: مشارکت بخش خصوصی در قالب حمایت شهرداری در مسائل صدور پروانه برای راه‌اندازی این شهرک ضروری است.

    وی گفت: حمایت اتحادیه‌های صنفی در راستای شکل گیری این فضا از نظر استانداردهای لازم و ارائه مجوز در این زمینه ضروری است.

    رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان ابراز داشت: سازمان‌هایی همچون سازمان صنعت و معدن، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری و سازمان های دیگر باید کمک کنند تا این فضا شکل بگیرد.

    وی با بیان اینکه استفاده از تجارت مشابه در دنیا و در کشورهای دیگر باید در این زمینه مورد مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: ساختمان های خدماتی نیز در کنار این شهرک باید دیده شود که شهروندان برای مراجعه به این شهرک با مشکلی مواجه نشوند.

    جانثاری با تاکید بر اینکه مسائل ترافیکی در این شهرک باید دیده شود تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود، تصریح کرد: اصفهان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه تولید مصالح ساختمانی دارد و قطعا ضرورت ایجاد این شهرک در اصفهان بیشتر از شهرهای دیگر احساس می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه صنعت تولید سنگ و آجر و فولاد و این موارد در اصفهان به کل کشور سرویس می‌دهد، ادامه داد: در شهر اصفهان با همدلی و همکاری مجموعه های مختلف می توانیم در راستای احداث و راه اندازی این شهرک اقدام کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو