مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بسیج سازندگی استان تهران خبر داد:

اجرای طرح زیباسازی و بهسازی ۲۰۰ مدرسه در استان تهران

عصر ساختمان- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان تهران از اجرای طرح زیباسازی و بهسازی ۲۰۰ مدرسه در این استان به همت بسیجیان خبر داد.

اجرای طرح زیباسازی و بهسازی ۲۰۰ مدرسه در استان تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، عبدالله اصغری صبح امروز در بازدید از طرح‌های بسیج سازندگی در شرق استان تهران اظهار داشت: امسال در طرح هجرت 3 حدود 3 هزار نفر را به اردوهای 10 روزه اعزام کردیم.

    وی تصریح کرد: 30 هزار نفرروز فعالیت‌های مختلف در این طرح صورت گرفت و این افراد در قالب زیباسازی، ترمیم و مرمت مدارس کارهای چشمگیری انجام دادند.
    رئیس سازمان بسیج سازندگی استان تهران ادامه داد: برادران در این اردوها، کارهای رنگ‌آمیزی و خواهران بسیجی، زیباسازی مدارس را بر عهده داشتند؛ همچنین در کنار این فعالیت‌ها، تعمیر میز و نیمکت‌های مدارس را نیز به عهده گرفتند که در سه ماه تابستان در طرح هجرت سه، ترمیم، رنگ‌آمیزی، زیباسازی، فضاسازی، تعمیر تأسیسات، تعمیر میز و نیمکت‌های 200 مدرسه انجام شد.
    اصغری تصریح کرد: در سه ماه تابستان، اردوهای سه‌روزه نیز برگزار شد که طی آن گروه‌های جهادی بسیج کشاورزی با حضور مهندسین کشاورزی به مناطق روستایی رفته و در برداشت محصول، مشاوره تخصصی در زمینه نوع آبیاری و دیگر نیازمندی‌های کشاورزان به آن‌ها یاری رساندند.
    وی در خصوص اردوهای هفت روزه جهاد سازندگی نیز گفت: این اردوها در قالب فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی انجام شد و گروه‌های جهادی اقدامات مؤثری در این بخش‌ها انجام دادند.
    رئیس سازمان بسیج سازندگی استان تهران اضافه کرد: به‌منظور تکریم گروه‌های جهادی شهرستان پردیس که در ایام تابستان و عید نوروز در اردوهای خارج از استان حضور داشتند و همچنین طرح هجرت سه و اردوهای سه‌روزه برداشت محصول و میوه‌چینی، از تلاش‌های حاضران در این اردوها تجلیل شد.
    اصغری تصریح کرد: در اعزام تیم پزشکی، بسته به موقعیت مناطق و نیازسنجی‌های انجام‌شده تیم‌های تخصصی را نیز به مناطقی از استان تهران اعزام کردیم که تیم تخصصی دندان‌پزشکی جهاد سازندگی با 25 پزشک بسیجی ازجمله این گروه‌ها بود که به مدت 10 روز در روستاهای سیمون و کرک شهرستان اسلام‌شهر مستقر شد و به درمان افراد پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار