مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل عمران پرند:

متقاضیان مسکن مهر گول بنگاه‌های دلال را نخورند

عصر ساختمان:مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این‌که تا پایان سال حدود ۵۰۰۰ مسکن مهر کیسون با تمام امکانات به متقاضیان تحویل می‌شودنقل و انتقال مسکن مهر در بنگاه‌ها را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: متقاضیان مسکن مهر گول بنگاه‌های دلال را نخورند.

متقاضیان مسکن مهر گول بنگاه‌های دلال را نخورند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم ، سیدعلی‌اکبر طاهری ،در رابطه با خرید و فروش واحدهای مسکن مهر در پرند اظهار کرد:‌ بعضا مشاهده شده که افرادی به شرکت عمران پرند مراجعه کرده‌ و گفته‌اند که یک واحد مسکن مهر به چند نفر واگذار شده است.

    وی با بیان این‌که متقاضیان در زمان خرید باید دقت کنند که این واحد به فرد دیگری واگذار نشده باشد از راه‌اندازی اداره‌ای در کارگزاری پرند با هدف جلوگیری از کلاهبرداری در خرید و فروش واحدهای مسکن مهر خبر داد و افزود: نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر در شرکت کارگزاری پرند انجام می‌شود و مردم بیخودی هزینه الکی نکرده و به بنگاه‌ها مراجعه نکنند.

    وی با تاکید بر این‌که خرید و فروش واحدهای مسکن مهر در بنگاه‌های املاک غیرقانونی است، بیان کرد: بنگاه‌ها با نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر کلاه سر متقاضیان می‌گذارند.

    وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص واحدهای مسکن مهر کیسون، بیان کرد:‌ در راستای حل مشکلات این پروژه‌ها جلساتی با مدیران بانک مسکن برگزار شد که بر اساس آن تسهیلات این واحدها مطابق با پیشرفت فیزیکی آزاد شده و در حال پرداخت است.

    مدیرعامل شرکت عمران پرند با بی پایه و اساس خواندن برخی شایعات درباره رها کردن پروژه‌های مسکن مهر از سوی کیسون، گفت: این‌گونه نیست، افراد سودجو و دلالان به این شایعات دامن می‌زنند. بنده بارها اعلام کرده‌ام و از تریبون تسنیم هم می‌گویم که مردم گول این بنگاه‌هایی‌های دلال را نخورند.

    طاهری با تاکید بر این‌که کسیون شرکتی نیست که امروز یا دیروز ایجاد شده باشد، افزود: این شرکت در کشور  پروژه‌های کلان‌تر از مسکن مهر دارد و این‌گونه نیست که فرار کرده باشد. تصور برخی این است که کیسون یک شرکت خارجی است (به دلیل اسمش) ولی این شرکت 100 درصد داخلی است.

    وی یادآور شد: کیسون هم توانمند است و هم این‌که مسئولان آن پای کار آمده‌اند و ماهانه دو جلسه با آنها در رابطه با مسکن مهر برگزار می‌کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو