مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۹ خبر داد:

مرمت برج آزادی تا پایان مهرماه

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۹ با اشاره به پشنهاد تشکیل هیات امنای برج آزادی با حضور شهرداری تهران گفت: در این خصوص نامه‌ای از سوی آقای چمران به رئیس جمهور نوشته شد و ایشان نیز وزیر ارشاد را به عنوان مدیر میراث فرهنگی کشور مامور کرد تا به موضوع رسیدگی کند.

مرمت برج آزادی تا پایان مهرماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از نسیم آنلاین، حمید محسنی اظهار کرد: با وجود اینکه شهرداری هیچ گونه مسئولیتی در قبال برج ندارد طبق دستور شهردار تهران برای رفع مشکلاتی مانند آبگرفتگی برج اقدام کردیم. هماکنون نیز اقدامات مربوط به مرمت و سنگفرش در حال اجراست.

    وی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم تا پایان مهرماه پروژه مرمت به اتمام برسد، افزود: در حال حاضر روکش های دور میدان آزادی در حال تعمیر است و با دو رنگ سبز و سفید در معرض دید عموم قرار بگیرند.

    شهردار منطقه 9 با اشاره به پشنهاد تشکیل هیات امنای برج آزادی با حضور شهرداری تهران گفت: در این خصوص نامه ای از سوی آقای چمران به رئیس جمهور نوشته شد و رئیس جمهور نیز وزیر ارشاد را به عنوان مدیر میراث فرهنگی کشور مامور کرد تا به موضوع رسیدگی کند.

    محسنی افزود: به گفته مدیر برج آزادی شهرداری از مسئولان درخواست کرده تا مدیریت برج به مدت 10 سال به این سازمان واگذار شود که اگر این اتفاق بیفتد به نظر می رسد خدمات بهتری را می توانیم ارائه دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی