مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر خبر داد:

بوشهر رتبه نخست سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن + اسامی برندگان قرعه‌کشی

عصر ساختمان- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: در حال حاضر استان بوشهر رتبه نخست ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن کل کشور را در اختیار دارد.

بوشهر رتبه نخست سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن + اسامی برندگان قرعه‌کشی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، رضا عوض‌پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برآورد صورت گرفته برای تعداد خانوار استان بوشهر 321 هزار خانوار با جمعیت یک میلیون و 152 هزار و 22 نفر بوده است در حالی که بر اساس سرشماری سال 90 استان بوشهر یک میلیون و 32 هزار و 349 نفر جمعیت و 247 هزار و 26 خانوار داشته است.

    وی بیان کرد: تاکنون 113 هزار و 703 خانوار بوشهری در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کرده‌اند که جمعیتی حدود 394 هزار و 839 نفر را پوشش می‌دهد.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر تصریح کرد: پیشرفت سرشماری در استان بوشهر از نظر خانوار شمارش شده به شیوه اینترنتی به کل خانوار 35.11 درصد است که این رقم نشان از رتبه نخست استان بوشهر در کل کشور دارد ضمن اینکه جمعیت سرشماری شده نسبت به کل جمعیت استان هم 34.27 درصد است.

    عوض‌پور ادامه داد: پس از استان بوشهر، استان سمنان قرار دارد که خانوار ثبت‌نام شده نسبت به کل خانوار 32.42 درصد و جمعیت ثبت‌نام شده اینترنتی به کل جمعیت هم 33.7 درصد است.

    وی در مورد برآورد جمعیت شهرستان کنگان گفت: برآورد اعلام شده برای شهرستان کنگان 230 هزار نفر بوده که این رقم از نظر ما غیرواقعی است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر با اشاره به ضریب نفوذ بالای اینترنت در استان بوشهر گفت: ضریب نفوذ اینترنت در استان بوشهر 52.9 و در استان سمنان که در رده دوم ثبت نام اینترنتی قرار دارد 46.5 است.

    وی با بیان اینکه عملکرد کلی استان بوشهر در مورد ثبت‌نام در سرشماری نفوس و مسکن 137 درصد است، گفت: این رقم 37.3 درصد بالاتر از حد انتظار را نشان می‌دهد.

    عوض‌پور در مورد عملکرد شهرستان‌های استان هم گفت: به ترتیب عسلویه با 50.26، تنگستان با 47.66، کنگان با 45.28، دیلم با 40.10 و دیر با 39.34 درصد در رده‌های اول تا پنجم سرشماری اینترنتی استان بوشهر قرار دارند.

    وی با تأکید بر انجام ثبت‌نام اینترنتی سرشماری گفت: زمان ویرایش اطلاعات ثبت شده 22 تا 24 مهرماه است و از 25 مهرماه سرشماری حضوری آغاز شده و مردم باید کد آماری که در سرشماری اینترنتی دریافت کرده‌اند را به مامور آمارگیر تحویل دهند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر با بیان اینکه روستاییان از جابجایی جمعیت در ارائه اطلاعات سرشماری جداً خودداری کنند، اظهار داشت: بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی مرکز آمار ایران 8 نفر از استان بوشهر در این قرعه‌کشی با جایزه 10 میلیون ریالی برنده شدند.

    بر اساس این گزارش نفرات برنده در قرعه کشی مرکز آمار ایران در زمینه سرشماری نفوس و مسکن به شرح زیر است:

    عزت علیزاده سمیعی شهر شبانکاره

    ابراهیم نجفی شهر نخل تقی

    حلیمه کشاورز بردخون

    لمیعه خلیفات پور شهر بنک

    پریسا اندرز بوشهر

    زهرا منفرد سراج آباد دشتستان

    احمد تاوانه چهار محل گناوه

    محمد مالمی تارازی کنگان

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار