مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

خریداران مسکن مهر پیش از هر معامله‌ای از صحت آن اطمینان یابند

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین اعلام کرد: متقاضیان خرید و فروش واحدهای مسکونی مسکن مهر پیش از انجام هر گونه معامله‌ای جهت جلوگیری از کلاهبرداری ابتدا به بانک مسکن یا اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.

خریداران مسکن مهر پیش از هر معامله‌ای از صحت آن اطمینان یابند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی پورکریم اظهار کرد: با توجه به اینکه خرید و فروش مسکن به شرط گرفتن کارت قسط بندی تسهیلات هیچ‌گونه محدودیتی ندارد، افرادی که متقاضی خرید و فروش واحدهای مسکن مهر هستند جهت جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری ابتدا به بانک مسکن یا اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کرده و از صحت معامله و همچنین اصالت آن آگاه شوند.

    وی افزود: لازم است متقاضیان علاوه بر کسب اطمینان از صحت و اصالت معامله وضعیت پرداخت اقساط و دیون معوقه واحد مسکونی را جویا شده و پس از بررسی جوانب قضیه اقدام به معامله کنند.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به انجام برخی معاملات بدون انجام بررسی‌های لازم خاطرنشان کرد: متاسفانه هر روز شاهد ارجاع پرونده‌های بسیاری از مراجع قضایی در خصوص کلاهبرداری در هنگام خرید و فروش واحدهای مسکن مهر به این اداره کل هستیم که با یک استعلام و پیگیری ساده قابل پیشگیری هستند.

    پورکریم در پایان یادآور شد: در ساختمان فلسطین اداره کل راه و شهرسازی محلی با عنوان معاملات ثانویه پیش‌بینی شده که ارباب رجوع می‌توانند با مراجعه به آن اطمینان‌های لازم را جهت انجام معاملات مربوط به خرید و فروش واحدهای مسکن مهر حاصل کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی