مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) :

ساخت ۸۰۰۰ منزل مسکونی ویژه محرومان‌

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: تفاهمنامه‌ای بین کمیته امداد و آستان قدس رضوی منعقد شده و در حال بررسی برای ساخت ۸۰۰۰ خانه ویژه محرومان هستیم.

ساخت ۸۰۰۰ منزل مسکونی ویژه محرومان‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان »به نقل از تسنیم ،  پرویز فتاح در حاشیه دیدار هیئت امنای کمیته امداد کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد حمایت‌های تخصصی انجام می‌دهد و برای تمام افراد زیرپوشش خود بیمه تکمیلی قرار داده به صورتی که برای درمان نیاز به هزینه شخصی نداشته باشند.

    مدیرکل کمیته امداد کشور با بیان اینکه 300 میلیارد تومان برای درمان افراد زیرپوشش هزینه شده است، افزود: خدمات کمیته امداد در دو حوزه صورت می‌گیرد عده‌ای افراد زیرپوشش هستند که مستمری دریافت می‌کنند و عده ای افرادی هستند که گاهی با مراجعه کمک هزینه دریافت می‌کنند این افراد تک خدمتی و یا چند خدمتی هستند و تلاش ما این است که بیشتر افراد در قالب طرح چند خدمتی زیرپوشش قرار بگیرند.

    فتاح تصریح کرد: حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در هیئت امنای کمیته امداد هماهنگی خوبی بین کمیته امداد و آستان قدس ایجاد کرده و اولویت اول در رسیدگی‌ها سه استان خراسان و سپس سراسر کشور است.

    وی با اشاره به اینکه همکاری با آستان قدس ظرفیت اقدامات عملی را بالا برده است، خاطرنشان کرد: سال 94، تعداد 80 هزار نفر برای زیارت حرم مطهر اعزام شدند در حالی که امسال با همکاری آستان قدس این ظرفیت افزایش صعودی چشم‌گیری داشته است، همچنین در حوزه همکاری‌ها برای ساخت مسکن محرومان با هم‌افزایی و توان اجرایی آستان قدس سعی در اجرای منویات مقام معظم رهبری داریم.

    قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی  نیز گفت: تفاهمنامه‌ای بین کمیته امداد و آستان قدس رضوی منعقد شده و در حال بررسی برای ساخت 8000 خانه ویژه محرومان هستیم، همچنین محور فعالیت‌ها در این تفاهم نامه مسکن، اشتغال و سلامت است.

    سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد موفق ترین دستگاه در کار آفرینی و اشتغال بوده است، خاطرنشان کرد: اولویت فعالیت‌ها در جهت محرومیت زدایی سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و استان سیستان و بلوچستان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار