مدیران خودروعصر اعتبار

در قالب تفاهم‌نامه همکاری؛

آستان‌قدس وکمیته امداد درسه محورمسکن،اشتغال وسلامت همکاری می‌کنند

عصر ساختمان- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این نهاد و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سه محور مسکن، اشتغال و سلامت خبر داد.

آستان‌قدس وکمیته امداد درسه محورمسکن،اشتغال وسلامت همکاری می‌کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان »به نقل از مهر ، سیدمرتضی بختیاری امروز در دیدار مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با آیت‎الله علم‎الهدی امام جمعه مشهد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: آستان قدس و کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای اهداف و سیاست‌های مشترکی هستند که می‌توانند در این خصوص با یکدیگر همکاری‌های نزدیکی داشته باشند تا هرچه سریعتر به اهداف تعیین شده دست پیدا کنند.

    وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) از برترین دستگاه‌های کشور است که در حوزه اشتغال خدمات دهی کرده است، افزود: در همین راستا و با توجه به اعلام آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) یک تفاهم‌نامه همکاری در سه حوزه مسکن، اشتغال و سلامت با این نهاد منعقد شد.

    قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: از جمله سیاست‌های جدی حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان مقدس رضوی ایجاد هشت هزار خانه در مناطق محروم در سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و استان سیستان و بلوچستان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی