مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی:

امسال ۳ واحد فرآوری سنگ در آذربایجان غربی فعال شد

عصر ساختمان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از فعال شدن سه واحد فرآوری سنگ در استان طی سالجاری خبر داد.

امسال ۳ واحد فرآوری سنگ در آذربایجان غربی فعال شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، جعفر صادق اسکندری سه شنبه شب در آیین آغاز بکار سومین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع وابسته معدنی در پارک جنگلی ارومیه با بیان اینکه تا سال گذشته واحد فرآوری در استان فعال نبود افزود: اما امسال سه واحد فرآوری در استان فعال شده و علاوه بر آن اخیرا دو شرکت سنگبری بزرگ مقیاس با تولید بالای یک و نیم میلیون متر مربع در سال با همکاری بخش خصوصی در استان ایجاد شده است.

    وی ادامه داد:نمایشگاه‌ها در دنیا از جایگاه خاصی برخوردار بوده و برای شناساندن محصولات جدید و تولیدی، سومین نمایشگاه معدن و صنایع وابسته معدنی در ارومیه برگزار شده و خوشبختانه شرکت های مختلف داخلی و حتی خارجی نیز در آن حضور دارند.

    اسکندری گفت: نمایشگاه‌ها، محلی برای محک سطح تولیدات، استانداردهایی که برای این محصول وجود دارد و نیز آشنایی افراد متخصص، پیمانکاران و سایر افرادی است که به نوعی با سنگ و مصالح ساختمانی و ماشین‌آلات معدنی سر و کار دارند.

    وی ادامه داد: علاوه بر آن یک نوع رقابت بین تولیدکنندگان به وجود آمده که بتوانند با آخرین فناوری‌های موجود آشنا شده و هم‌اکنون این موقعیت در دو سالن برای علاقه‌مندان مهیا شده و انواع واحدهای تولیدی از معادن آذربایجان‌غربی و سایر استان‌ها در آن شرکت کرده‌اند.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: امید است با شناساندن مجموعه فعالیت‌های معدنی استان و محصولات کنونی بتوان جایگاهی را در بازارهای داخلی و خارجی ایفا کرد.

    سومین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع وابسته معدنی با حضور نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، جعفرصادق اسکندری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، حسن انتظار رئیس اتاق بازرگانی ارومیه و تعدادی از مسئولان و مدیران استانی به مدت چهار روز در پارک جنگلی ارومیه گشایش یافت.

    این نمایشگاه با مشارکت 56 واحد از هشت استان آذربایجان‌غربی و شرقی، تهران، مرکزی، خراسان رضوی، فارس، زنجان و اصفهان و چهار شرکت از جمهوری آذربایجان در دو سالن برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار