مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار اعلام کرد:

وجود ۸۷ طرح نیمه‌تمام در خراسان‌شمالی

عصر ساختمان- استاندار خراسان‌شمالی از وجود ۸۷ طرح نیمه تمام در این استان خبر داد.

وجود ۸۷ طرح نیمه‌تمام در خراسان‌شمالی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمدرضا صالحی در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه در بخش تولید کشور طرح هایی با 16 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: سهم این استان 17 طرح با مبلغ 422 میلیارد تومان است.

    وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی پنجره ای است رو به فردایی سراسر امید، افزود: رفع موانع و افزایش تسهیلات در حوزه تولید از راهکارهای اساسی تحقق اقتصاد مقاومتی است. خراسان شمالی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است که تمامی مدیران و مسولان استانی باید در راستای شناساندن و بهره مندی از آن ها به درستی اقدام کنند.

    به گفته وی، افرایش اعتبارات صندوق کارآفرینی امید از سوی دولت و فعال شدن بخش تولید موجب سرعت یافتن روند حرکت و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

    نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: جلسات و اقدامات خوبی در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی در استان از سوی مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی انجام شده است.

    وی به ثبت نام 390 طرح در سامانه بهین یاب در استان خراسان شمالی، اشاره و تصریح کرد: از این تعداد 230 طرح در کارگروه تسهیل و موانع تولید استان، تایید و تصویب و 49 طرح جهت دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده‌اند.

    صالحی گفت: تقویت تولید گیاهان دارویی از دیگر اهداف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در راستای افزایش اشتغال و تولیدات داخلی است چرا که با تقویت این بخش برای 1630 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد می‌شود. افزایش برخوداری استان های کم برخوردار و کمتر توسعه یافته از محل یارانه سود تسهیلات از دیگر راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

    نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات کشور در عرصه ‌های مختلف بیان کرد.

    حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی را عملا تجربه کردیم و حتی در آن زمان سیم‌خاردار هم به ما نمی‌ دادند از این رو همواره باید خودباور باشیم. با اراده دولتمردان امیدواریم اقتصاد مقاومتی ایران نجات یابد و هم الگویی برای سایر مسلمانان جهان باشیم. به طور حتم اقتصاد مقاومتی باعث شکوفایی اقتصادی کشور می ‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو