مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بهزیستی استان ایلام خبر داد:

احداث مسکن برای خانواده‌های چند معلولی در ایلام

عصر ساختمان- مدیر کل بهزیستی استان ایلام از فعالیت بنیاد برکت برای احداث ۶۰ واحد مسکن برای خانواد‌ه‌های چند معلولی در ایلام خبر داد.

احداث مسکن برای خانواده‌های چند معلولی در ایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، فرهاد قیصربیگی اظهار داشت: در ابتدای امسال شاهد حضور اعضای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی و بنیاد برکت در استان بودیم که با حضور آنها تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه استان به ویژه در مناطق محروم گرفته شده است.

    مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: از مصوباتی که در حوزه بهزیستی صورت گرفته است از جمله تامین مسکن برای گروه‌های هدف بهزیستی، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های چند معلولی بود، در بحث تامین مسکن که یکی از مشکلات عمده جامعه ما بوده در دستور کار آنان قرار گرفته است.

    وی ادامه داد: افراد فاقد مسکن در بحث زنان سرپرست خانوار 430 خانوار فاقد مسکن بوده که اگر این مصوبه در بنیاد برکت اجرایی شود تصمیم بر این گرفته شده که به هر کدام از این خانواده‌ها حدود 250 میلیون ریال به صورت بلاعوض برای ساخت مسکن آنها پرداخت شود که زمین را خود خانوار تهیه می‌کنند و مراحل اجرایی کار را با کمک حوزه‌های تخصصی پیگیری می‌کنیم و قرار است امضای توافق نامه نهایی در تهران صورت پذیرد که بعد از این که قرارداد امضاء شد بلافاصله مراحل شروع کار را انجام می‌دهیم.

    قیصربیگی تصریح کرد: همچنین در سراسر استان ایلام و مناطق روستایی و شهری، شهرستان‌ها به تفکیک این پراکندگی‌ها را مشخص کرده و آمار به صورت کامل آماده شده است و انشاءلله برای امضای این موافقت نامه اقدام می‌شود و از سوی بنیاد برکت نیز 60 مورد برای خانوارهای چند معلولیت که نیاز به مسکن دارند مسکن احداث می‌شود که تامین مسکن آنها جزء اهداف اصلی سازمان بهزیستی است.

    مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به فعالیت‌های سازمان بهزیستی گفت: در کل مجموعه بهزیستی مجموعه‌ای است که در حال حاضر علاوه بر گروه‌های هدف خاص برای عموم مردم هم ارائه خدمات دارند و خدمات بهزیستی فقط برای گروه خاص، معلولین، افراد از کارافتاده محدود نیست بلکه به کل مردم بیش از 179 ماموریت را انجام و اجرایی می‌شود و در این راه به توانی نیتز داشته که شاید فراتر از توان دولت است.

    وی ادامه داد: بر این اساس نیاز به مشارکت گسترده مردم در اجرای برنامه‌ها داشته که از همه مردم استدعا دارم که اولا با فعالیت‌های بهزیستی آشنا شوند و از مراکز ما بازدید و فعالیت‌ها را مشاهده کنند.

    قیصربیگی تصریح کرد: همچنین گروه‌هایی را که ما حمایت می‌کنیم قطعا کسانی هستند که شاید جزء دغدغه‌های خود مردم باشند و اگر مردم با برنامه‌های ما آشنا شوند مطمئنا خود مردم هم مشارکت خواهند داشت و مجموعه بهزیستی را برای خدمات رسانی بهتر به این مجموعه یاری و کمک خواهند داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی