مدیران خودروعصر اعتبار

پیمانکاران مسکن مهر از پرداخت ارزش افزوده معاف می شوند

عصر ساختمان- استاندار اصفهان اعلام کرد پیمانکاران مسکن مهر از پرداخت ارزش افزوده معاف هستند.

پیمانکاران مسکن مهر از پرداخت ارزش افزوده معاف می شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا ، رسول زرگرپور در هفتاد و سومین جلسه شورای مسکن استان اصفهان با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر وامید مبنی بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر اظهار کرد دولت علی رغم اینکه مسکن مهر از نظر منطقی، ماهیتی و اجرایی دارای مشکلات عدیده‌ای بوده، ولی تعهد دارد که این پروژه نیمه تمام را به اتمام و تحویل متقاضیان نماید.

    وی افزود از کل پروژه‌های مسکن مهر در قالب شهری و روستایی، تعداد 20 هزار واحد باقیمانده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخش قابل توجهی از این واحدها در ایام فرخنده دهه فجر امسال و بخشی تا پایان خرداد ماه سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید.

    هم‌چنین حجت الله غلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به آمار پروژه‌های مسکن مهر در استان اظهار کرد از 222 هزار و 779 واحد مسکن مهر استان اصفهان، 161 هزار و 188 واحد شهری است که تاکنون 125 هزار و 95 واحد افتتاح و 23هزار و 11 واحد در حال تکمیل است.

    وی افزود 53 هزار و 259 واحد مسکن روستایی در استان جز برنامه بوده که 47هزار و 451 واحد افتتاح شده و با این آمار 81 درصد از کل برنامه مسکن مهر در استان اصفهان تحقق یافته است.

    غلامی تصریح کرد در کنار این پروژه‌ها تعداد 14 هزار واحد مسکن مهر در کل استان وجود دارد که فاقد متقاضی بوده و از آمار مسکن مهر خارج شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود  با همکاری و همراهی شرکت‌های خدمات رسان می‌توان بخش عمده‌ای از این واحدهای باقیمانده را در دهه فجر سالجاری و بخشی را تا پایان خردادماه 95 به بهره برداری رساند.

    وی تصریح کرد عملیات آماده‌سازی و محوطه سازی این پروژه‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا آخر شهریور ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی