مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر:

۷۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۱۸۰طرح وزارت راه و شهرسازی نیاز است

عصر ساختمان- معاون فنی و اجرایی وزارت راه و شهرسازی گفت: ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۸۰ طرح عمرانی و ساختمان های عمومی و تاسیساتی در حال ساخت این وزارتخانه در سراسر کشور نیاز است.

۷۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۱۸۰طرح وزارت راه و شهرسازی نیاز است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدجعفر علیزاده اظهار داشت: میزان اعتبار پیش بینی شده در بودجه سال جاری برای این تعداد طرح عمومی و ساختمانی افزون بر 12هزار میلیارد ریال است.
    وی گفت: این طرح های عمرانی و ساختمانی در بخش های گوناگون شامل بهداشت و درمان، ورزش، مراکز آموزشی، ندامتگاه ها و مصلی ها بوده که هشت طرح بزرگ از این تعداد، ورزشی است.
    مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی افزود: هم اینک نیز بیش از 100 بیمارستان در قالب 24هزار تخت در کل کشور در حال اجراست.
    علیزاده ادامه داد: 40 بیمارستان در قالب چهار هزار و600 تخت بر اساس برنامه ریزی انجام شده از این میزان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد که تاکنون هفت مورد آن آماده افتتاح است.
    وی تصریح کرد: 33 مورد دیگر از این تعداد نیز در حال اجراست که سه بیمارستان در قالب 480 تخت مربوط به استان کهگیلویه وبویراحمد است.
    وی با بیان اینکه 420 میلیارد ریال برای شتاب بخشی و تکمیل بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج در سال جاری اختصاص یافته است، گفت: این بیمارستان هم اینک حدود 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
    معاون فنی و اجرایی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: بیمارستان های 96 و 100تختخوابی گچساران نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
    علیزاده افزود: بخش عمده ای از اعتبارات و هزینه های عمرانی مورد نیاز وزارت راه و شهرسازی بویژه در حوزه راه ها و راه آهن از طریق اسناد خزانه تامین می شود.
    وی بودجه اسناد خزانه کل کشور را در سال جاری افزون بر 175 هزار میلیارد ریال ذکر کرد.
    معاون فنی و اجرایی وزارت راه و شهرسازی به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به یاسوج مرکز این استان سفر کرده است.
    محمدعلی علیمرادی در این آیین به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات 17ماهه حسن فدایی مدیرکل پیشین نیز تجلیل شد.
    استان 700هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد دارای 6 هزار کیلومتر راه است که حدود چهار هزار و 500 کیلومتر از این میزان راه روستایی است.
    شاخص آسفالت راه روستایی در این استان هم اینک 42 درصد است که حدود 34 درصد کمتر از میانگین 76 درصدی کشور است و از این لحاظ رتبه آخر را بین همه استان ها دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو