مدیران خودروعصر اعتبار

رفع مشکلات بافت‌های فرسوده روستایی نیازمند ارائه طرح‌های کارشناسی است

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان قرچک گفت: رفع مشکلات بافت فرسوده روستای محمدآباد قرچک نیازمند ارائه طرحهای کارشناسی است.

رفع مشکلات بافت‌های فرسوده روستایی نیازمند ارائه طرح‌های کارشناسی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مسعود مرسل‌پور ظهر در جلسه کارگروه تخصصی تامین مسکن استان تهران که با حضور هادی رحمتی مدیرکل بحران استانداری تهران، نصراله دهقانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، معتمدی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان تهران، حسین عباسی بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان مربوطه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه با هدف تصمیم‌گیری در ارتباط با رفع مشکلات بافت فرسوده روستای محمدآباد شهرستان برگزار شده که امید است نتایج خوبی برای این روستا و مردم این روستا که بافت فرسوده برای آن‌ها مشکلات عدیده ایجاد کرده رقم بزند.

    وی گفت: سال گذشته با حضور معاون توسعه روستایی رئیس جمهور در شهرستان، مشکلات روستاهای منطقه به سمع و نظر ایشان رسید و با پیگیری‌هایی همراه بود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: علی‌رغم تمام تلاش‌ها برای رفع مشکلات فاضلاب روستای محمدآباد، تاکنون کار کارشناسی در این روستا صورت نگرفته که باید در این جلسه برای این مهم تصمیم‌گیری شود.

    وی با اشاره به این‌که تمام تأکیدات مسئولان استانی و شهرستانی بر این است که مشکل فاضلاب روستای محمدآباد مرتفع شود، گفت: باید کارگروهی تخصصی با مدیریت بخشدار و با عضویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب شهری و روستایی و کاردانی نظام مهندسی تشکیل شود.

    مرسل‌پور همچنین از بنیاد مسکن استان تهران و پژوهشکده سوانح طبیعی خواست پس از ارائه نظر کارشناسی از سوی فرمانداری و اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به ارائه طرح مشاوره‌ای در ارتباط با رفع مشکلات این روستا اقدام کنند.

     در ادامه جلسه هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کرده و به جمع‌بندی نهایی رسیدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی