مدیران خودروعصر اعتبار

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

افزایش ۵۰ هکتاری فضای سبز منطقه ۲۰ تا پایان سال ۹۵

عصر ساختمان- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش ۵۰ هکتاری فضای سبز منطقه ۲۰ ، احداث و بهره برداری از چندین پارک، احداث و بهره برداری از بوستان ویژه بانوان تا پایان امسال در منطقه ۲۰ خبر داد.

افزایش ۵۰ هکتاری فضای سبز منطقه ۲۰ تا پایان سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مجتبی یزدانی با اشاره به برگزاری جلسه نظارت دوره ای شهردار تهران از منطقه 20 گفت: براساس تدابیر ایشان مصوبات بسیار خوبی برای این منطقه رقم خورد و اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های شهری منطقه در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان اختصاص یافت.

    یزدانی در ادامه افزود: انشاالله تا پایان سال و در راستای کمک به افزایش سرانه فضای سبز این منطقه، 50 هکتار به فضای سبز این منطقه افزوده خواهد شد و چندین پارک توسط منطقه و یک پارک هم  توسط سازمان بوستان ها احداث خواهد شد که اعتبارات لازم در این زمینه اختصاص یافته است و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

    بهره برداری از بوستان ویژه بانوان تا پایان سال 95

    وی اضافه کرد: با توجه به نیاز و درخواست شهروندان محترم این منطقه؛ بوستان ویژه بانوان نیز تا پایان امسال احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

    یزدانی در ادامه افزود: البته در پارک های جدیدالاحداثی که در طراحی دیده شده بودند نیز امکاناتی از قبیل خدمات رفاهی، مبلمان شهری و... برای تامین رفاه حال شهروندان این منطقه اختصاص داده شده است.

    احداث 5 میدان میوه و تره بار در 5 محله منطقه 20 / احداث شهربازی با مشارکت بخش خصوصی

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با بیان این که این منطقه 20 محله دارد که از این تعداد 15 محله از میادین میوه وتره بار برخوردار هستند، گفت: بر اساس مصوبات این جلسه  تا پایان امسال 5 میدان میوه و تره بار نیز در محلاتی که از این امکان برخوردار نیستند، احداث خواهد شد که در روزهای آینده با توجه به تحویل 3 زمین برای احداث میادین، اقدامات اجرایی و عملیاتی آن آغاز خواهد شد و تا پایان سال نیز به بهره برداری خواهند رسید.

    یزدانی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین 2 میلیارد تومان اعتبار برای آماده سازی زیرساخت های لازم برای احداث شهربازی به این منطقه تخصیص یافته است که این کار با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد و با تعهدات بخش خصوصی، تا پایان سال این شهربازی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

    جداره سازی و زیباسازی خیابان حرم از میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تا بازار قدیم

    وی در ادامه افزود: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در این منطقه به دستور شهردار تهران و بنابر درخواست شهروندان در بخش زیباسازی از چند روز آینده صورت خواهد گرفت، جداره سازی و زیباسازی خیابان حرم از میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تا بازار قدیم است که در ضلع شمالی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)  واقع شده است که طول آن 600 متر و عرض  25 متر می باشد که توسط سازمان زیباسازی و با همکاری منطقه 20 عملیاتی و اجرایی خواهد شد. البته در این بخش نیازمند همکاری کسبه این خیابان نیز هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو