مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد همدان:

۱۷ میلیارد ریال خدمات مسکن مددجویی در همدان ارائه شد

عصر ساختمان:مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: امسال بیش از ۱۷ میلیارد ریال خدمات مسکن به مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان همدان ارائه شد.

۱۷ میلیارد ریال خدمات مسکن مددجویی در همدان ارائه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، علیرضا ابراهیمی اظهار داشت: در 9 ماهه اول امسال در راستای خدمت به محرومان یک‌هزار و 342 مورد تعمیرات مسکن مددجویی با هزینه بیش از 13 میلیارد و 286 میلیون ریال توسط این نهاد در استان همدان انجام شده است.

    وی افزود: در حال حاضر تعداد 152 مورد مسکن روستایی با اعتباری بیش از 4 میلیارد و 555 میلیون ریال در قالب ساخت و خرید مسکن شروع شده است و همچنین تعداد 76 مورد مسکن شهری در قالب خرید و احداث با اعتباری بیش از 8 میلیارد و 151 میلیون ریال انجام شده است.

    مدیرکل کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: امسال 17 میلیارد ریال اعتبار به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد به منظور خرید، بهسازی، بازسازی و تعمیر مسکن مددجویی پرداخت شده است.

    وی بیان کرد: کمک به خرید مسکن برای مددجویان در قالب پرداخت وام بلاعوض از محل منابع امدادی، کمک‌های خیران و آورده مددجو تأمین می‌شود.

    ابراهیمی گفت: مسکن به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشری همواره از سوی دولت‌ها مورد توجه بوده و بخش عمده‌ای از منابع مالی، انسانی، مصالح و مدیریتی کشورها را به خود اختصاص می‌دهد.

    وی افزود: در حال حاضر نیز نیاز به مسکن به ویژه در مورد اقشار محروم و آسیب‌پذیر جزء پیچیده‌ترین مسائل جوامع است.

    مدیرکل کمیته امداد استان همدان عنوان کرد: با توجه به اینکه کشور ما از حیث بلایای طبیعی یکی از پر حادثه‌ترین کشورهای دنیا است، تهیه مسکن مقاوم برای اقشار ضعیف جامعه همواره از دغدغه‌های اصلی خدمت‌گزاران نظام بوده و هست تا با اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر مناسب تا حد امکان خسارات ناشی از این حوادث کاهش یابد.

    وی با تأکید بر اینکه کمک به تأمین مسکن و تلاش در جهت ایجاد سر پناه برای مددجویان یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است، اظهار داشت: مردم نوع‌دوست همدان، خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در راستای کمک‌رسانی به محرومان و نیازمندان به این نهاد تحویل دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی