مدیران خودروعصر اعتبار

دبستان شهید عسکرپور با ۶ کلاس درس در تنکابن احداث شد

عصر ساختمان- رئیس اداره آموزش و پرورش تنکابن گفت: دبستان شهید رضا عسکرپور با ظرفیت ۳۰۰ دانش‌آموز و دارای ۶ کلاس با مساحت هزار و ۶۰ متر مربع احداث شده است.

دبستان شهید عسکرپور با ۶ کلاس درس در تنکابن احداث شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علیرضا سعدی‌پور پنج‌شنبه‌شب در آیین افتتاح دبستان شهید رضا عسکرپور در روستای آلکله این شهرستان، اظهار کرد: در ابتدای امسال برای یک‌هزار و 900 نفر از والدین پایه اول تنکابن کلاس آموزش خانواده تشکیل داده شد.

    وی با اشاره به اینکه دبستان شهید رضا عسکرپور در برف سال 92 تخریب شده بود که با کمک خیران، شورای اسلامی روستای آلکله و اهالی این روستا بازسازی شد، افزود: یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از سوی اداره‌کل نوسازی آموزش و پرورش مازندران به این بنای جدید اختصاص داده شد.

    مدیر آموزش و پرورش تنکابن با بیان اینکه این مدرسه با ظرفیت 300 دانش‌آموز احداث شده است، ادامه داد: این دبستان دارای 6 کلاس با مساحت هزار و 60 متر مربع و در دو طبقه به‌همراه سالن اجتماعات ساخته شده است.

    سعد‌ی‌پور با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند در عرصه تعلیم و تربیت و ساخت فضاهای آموزشی موفق باشد و نیازمند خیران نیک‌اندش است، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف بالای تعلیم و تربیت نیازمند فضاهای مطلوب آموزشی هستیم تا دانش‌آموزان بدون دغدغه بتوانند به تحصیل علم و دانش بپردازند.

    وی با بیان اینکه استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان تنکابنی قابل قدردانی است، ادامه داد: 44 دانش‌آموزان تنکابنی توانستند در دانشگاه‌های سراسری در رشته‌های پزشکی قبول شوند که بیشترین قبولی را در رشته پزشکی داشتیم.

    مدیر آموزش و پرورش تنکابن گفت: این شهرستان از ظرفیت بالایی در حوزه پرورش دانش‌آموزان با استعداد برخوردار است.

    * مقاوم‌سازی 80 مدرسه در مازندران

    مدیرکل نوسازی و تجهیز آموزش و پرورش مازندران در این جلسه، با اشاره به اینکه در سال 84 حدود 21 هزار کلاس درس در استان وجود داشت که 6 هزار و 800 کلاس غیراستاندارد و بیش از 3 هزار و 700 کلاس نیازمند مقاوم‌سازی بود، گفت: از بین 57 درصد از مدارسی که غیراستاندارد و نیاز به بازسازی مجدد بودند امروزه به 20 درصد رسیده‌اند.

    قربانعلی شیرزاد با بیان اینکه در سال‌های اخیر آمار مدارس غیراستاندار به 30 درصد کاهش پیدا کرد، خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد کلاس‌های درس استان مازندران مقاوم‌سازی و یا به‌صورت استاندار ساخته شدند.

    وی در پایان گفت: فضاهای آموزشی در چند سال اخیر در سخت‌ترین شرایط مالی دولت ساخته شدند و کمبودهای موجود با مشارکت خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار جبران شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو