مدیران خودروعصر اعتبار

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی

۲۲ نفر از برترین‌های صنعت گردشگری استان اردبیل تجلیل شدند

عصر ساختمان- به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی از ۲۲ نفر از برترین‌های صنعت گردشگری استان اردبیل با اهدای لوح سپاس در سالن جلسات هتل قهوه سوئی شهرستان سرعین تجلیل شد.

۲۲ نفر از برترین‌های صنعت گردشگری استان اردبیل تجلیل شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، در مراسمی که شامگاه پنجشنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی و مدیر کل امور اجتماعی استاندار، فرماندار سرعین، مدیر کل میراث فرهنگی، و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات هتل قهوه‌سویی شهرستان سرعین برگزار شد؛ از برگزیدگان اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر و فعالان صنعت گردشگری تجلیل شد.

    کریم حاجی زاده در این مراسم استانداردسازی بیش از 20 مرکز اقامتی استان و برگزاری 18 دوره آموزشی کوتاه مدت برای مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری و سه دوره آموزشی مدیریت دفاتر خدمات مسافرتی را یادآور شد و افزود: استان اردبیل دارای 12 آژانس خدمات مسافرتی در ابتدای دولت تدبیر و امید بود که هم اکنون در طول سه سال به 35 آژانس خدمات مسافرتی رسیده است.

    مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با وجود وضعیت نامناسب مالی دولت؛ با یاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم اکنون بیش از دو هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در حال انجام است.

    حاجی زاده عنوان کرد: امیدواریم پس از تکمیل این زیرساخت‌ها شاهد توسعه چشمگیر گردشگری استان باشیم.

    وی با بیان اینکه بازارسازی وظیفه ذاتی دولت است که مقدمات آن از سال گذشته آغاز شده و درحال حاضر بر حسب میزان مالی دولت به جلو می‌رود، تصریح کرد: جذب مشتری توسط سرمایه‌گذاران مستلزم شناسانده شدن استان اردبیل در مقیاس ملی و جهانی است.

    حاجی زاده با بیان اینکه بازاریابی به طور کامل مربوط به بخش خصوصی است؛‌ تاکید کرد: برای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی باید بهره‌وری منطقی و مناسب از وضع موجود ارتقا یافته و نیروهای متخصص در تأسیسات گردشگری آموزش و بکارگیری شوند.

    مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، بخش خصوصی، جامع مراکز اقامتی و اعضای کار گروه میراث فرهنگی استان، به کسب مقام‌های ملی و بین‌المللی این استان با وجود مشکلات مالی و کمبود اعتبار دولت اشاره کرد و گفت: استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در بخش خلاقیت و نوآوری، طراحی غرفه و محتوی نمایشگاه بین المللی‌جمهوری آذربایجان موفق به کسب رتبه نخست شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو