مدیران خودروعصر اعتبار

جانشین فرمانده تهران بزرگ:

بازداشت ۱۵۳سارق در عملیات ضربتی شب گذشته پلیس آگاهی تهران

عصر ساختمان- جانشین فرمانده تهران بزرگ گفت: در شب گذشته با انجام عملیاتهای پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ۳۵ باند سرقت دستگیر شد.

بازداشت ۱۵۳سارق در عملیات ضربتی شب گذشته پلیس آگاهی تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سردار کریمی جانشین فرمانده تهران بزرگ مراسم صبح پلیس آگاهی شاپور حاضر شده و نسبت به اقدامات اخیر پلیس آگاهی برای کشف باندهای سرقت در سطح شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

    سردار کریمی گفت: براساس سلسله عملیاتهای نیم سال 95 و با اشراف اطلاعاتی به سارقان شهر تهران پلیس آگاهی توانست به تعدادی از سارقین که اخیرا دست به سرقت زده بودند برسد.

    وی افزود: در انجام عملیات‌های شناسایی و تکمیل اطلاعات حضور مردم و همکاری آنان بخش ویژه ای بود.

    جانشین فرمانده تهران بزرگ در شب گذشته با انجام عملیات پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ 35 باند سرقت دستگیر شدند. از میان سارقین دستگیر شده دیشب تعدادی کیف قاپ، گردن قاپ، گوشی قاپ بودند و بعضی هم از سارقین منزل و خودرو هستند.

    سردار کریمی تصریح کرد: مجموعا 153 نفر در عملیات شب گذشته بازداشت شدند و مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه کشف و ضبط شد. در میان سارقین تعدادی با سابقه کیفری و در حالی مرتکب سرقت شدند که در مرخصی از زندان به سر می‌برند.

    سردار کریمی تاکید کرد: تعدادی مامورنما در پوشش مامور آگاهی پلیس امنیت و مواد مخدر دست به سرقت زده و اتباع خارجی به ویژه افاغنه را مورد تعرض قرار داده‌اند.

    این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: پلیس آگاهی تهران در این جریان برخورد شدیدتر و قاطعانه را در دستور کار خود دارد و از مردم هم می‌خواهد که اطلاعات خود را نسبت به افراد مشکوک در سطح شهر تهران با پلیس آگاهی در میان بگذارند.

    وی بیان داشت: اکثر سرقت‌های انجام شده توسط سارقان در سمت جنوب کشور و حومه بوده است و مالباختگان می‌توانند به پلیس آگاهی مراجعه و با بازدید از اموال مسروقه نسبت به شناسایی سارق و اموال و وسایل سرقتی اقدام کنند.

    سردار کریمی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی تهران از سرقت‌های خودرو بیش از 90 درصد را کشف می‌کند همچنین 70 درصد سارقین منازل نیز شناسایی می‌شوند و 50 تا 60 درصد از زورگیری‌های خیابانی به دست قانون گرفتار می‌شوند.

    جانشین فرمانده تهران بزرگ بحث موضوع سرقت یکی از دغدغه های ما ست و تلاش می‌کنیم در نیمه دوم سال نیز به موفقیت‌های خوبی در شناسایی و دستگیری سارقین برسیم.

    وی افزود: 12 درصد سرقت‌ها در 6 ماهه اول سال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش داشته است حتی این کاهش را در جرایم خشن ، زورگیری و آدم ربایی هم شاهد هستیم.

    سردار کریمی تاکید کرد: پلیس آگاهی مسئولیت مستقیم در زدن باندهای سرقت دارد و این محور را به طور جدی پیگیری می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار