مدیران خودروعصر اعتبار

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم:

مشکل مسکن بازیکنان پارس جم حل شد

عصر ساختمان- کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه مشکل مسکن برخی بازیکنان این تیم حل شده است، گفت: تیم مس کرمان تیم خوب و آماده‌ای است و مربیان نیز این تیم را آنالیز کرده‌اند و فقط برای کسب سه امتیاز به سمت کرمان خواهیم رفت.

مشکل مسکن بازیکنان پارس جم حل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،  محمود خمیسی به دیدار با اکسین البرز اشاره کرد و گفت: بازی با اکسین یک بازی حساس بود و ما از همه لحاظ برتر بودیم نسبت به تیم حریف اما اتفاقات فوتبالی باعث شد تا تیم پارس جم ببازد.

    وی در خصوص داوری این دیدار نیز اظهار نظر کرد و گفت: نمی‌دانم چرا داوران با تیمی که به آنان از هر لحاظ احترام می‌گذارند ظلم کرده و خیلی راحت از صحنه‌ها رد می‌شوند، داور در این بازی دو پنالتی ما را نگرفت.

    خمیسی اذعان داشت: اگر در این بازی داور پنالتی‌ها را می‌گرفت قطعاً نتیجه چیز دیگری می‌شد و متأسفانه داوری ضربه جدی و بدی به تیم ما وارد کرد.

    کاپیتان تیم فوتبال پارس جم با اشاره به اینکه هواداران 90 دقیقه تیم را تشویق کردند، گفت: ما شرمنده هواداران شدیم و حتی بعد از بازی نیز که شکست خورده بودیم باز هم ما را تشویق کردند.

    این بازیکن به دیدار با مس کرمان اشاره کرد و گفت: مس کرمان تیم خوب و آماده‌ای است، مربیان نیز این تیم را آنالیز کرده‌اند و فقط برای کسب سه امتیاز به سمت کرمان خواهیم رفت.

    وی ابراز داشت: با توجه به اینکه بیش از دو هفته بین این دیدار فرصت است و در جام حذفی نیز صعود کرده‌ایم بازی‌های دوستانه هم خواهیم داشت و تمرینات با جدیت بیشتری در حال انجام است.

    مدافع وسط تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم روحیه خوبی دارند و با تمام قدرت به مصاف تیم مس کرمان خواهیم رفت.

    خمیسی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص اینکه انتقادات جدی از سوی هواداران درباره یک مهاجم تمام‌کننده باکیفیت می‌شود که تیم ندارد آیا قرار است بازیکنی جذب شود گفت: در مورد اینکه الان مشکل گلزنی داریم که واقعاً بدشانسیم و امیدوارم این بدشانسی ما تمام شود.

    وی اضافه کرد: بازی با اکسین ما از همه طرف به سمت دروازه حمله می‌کردیم توپ هم به تیرک زدیم و توپ روی خط دروازه می‌رفت ولی گل نمی‌شد و همه این‌ها نشان از بدشانسی تیم ماست.

    خمیسی تصریح کرد: بازیکنان مهاجم ما بازیکنان خوبی هستند و اگر قرار باشد که بازیکنی به تیم در خط حمله اضافه بشود قطعاً سرمربی تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

    کاپیتان تیم فوتبال پارس جم با اشاره به اینکه امیدواریم بدشانسی از تیم ما دور شده باشد، بیان داشت: ان‌شاءلله از هفته آینده و بازی با مس کرمان موتور گلزنی تیم ما روشن می‌شود.

    وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص مشکل مسکن که وی و چند بازیکن دیگر پارس در جم داشتند هم گفت: مشکل مسکن حل شده است و مشکلی وجود ندارد.

    بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تقدیر از مردم شهرستان جم، یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه، رضاییان مدیرعامل تیم فوتبال پارس جم گفت: از حمایت مردم و مسؤولان پارس جنوبی که همواره ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

    خمیسی در پایان گفت: شاید در بازی گذشته نتوانستیم هدیه خوبی به تارتار برای تولدش بدهیم ولی قول می‌دهیم آخر فصل با صعود به لیگ برتر یک هدیه عالی به وی بدهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو