مدیران خودروعصر اعتبار

مذاکره با مالکی که دیوار مدرسه را تخریب کرد

عصر ساختمان- مدیرکل آموزش‌ وپرورش شهر تهران گفت در حال مذاکره با مالکی هستیم که بخشی از دیوار مدرسه‌ای در منطقه دو تهران را تخریب کرد و هم‌اکنون این مدرسه مشکلی نداشته و روز شنبه پذیرای دانش آموزان است.

مذاکره با مالکی که دیوار مدرسه را تخریب کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم، اسفندیار چهاربند در خصوص تخریب دیوار یکی از مدارس منطقه دو پایتخت اظهار داشت بخشی از حیاط این مدرسه که 650 متر است مالک خصوصی دارد. مالک اصرار به تفکیک حیاط مدرسه دارد و برای این منظور اقدام کرده بود که مانع کار او شدیم.

    وی افزود در حال مذاکره با مالک هستیم تا مشکل حل شود یعنی یا حیاط را تفکیک کنیم یا سهم مربوط را خریداری کنیم.

    مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت مشکلی برای این مدرسه وجود ندارد و از شنبه دانش آموزان می‌توانند به مدرسه بروند.

     گفتنی است مالک مدرسه شاهد امام حسین (ع) واقع در منطقه گیشای تهران، با ورود بار بلوک و مصالح به داخل حیاط مدرسه، بخشی از دیوار مدرسه را تخریب کرد که این موضوع با اعتراض خانواده دانش‌‌آموزان همراه شد.

    حسین طالب زاده مدیر آموزش و پرورش منطقه دو اعلام کرده است که بار بلوک و مصالح از حیاط مدرسه خارج شده است و مدرسه از شنبه پذیرای دانش‌آموزان است. در تصاویر زیر بار مصالح و بلوک‌هایی که مالک به حیاط مدرسه آورده و تخریب بخشی از قسمت بالایی دیوار مدرسه مشخص است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی