مدیران خودروعصر اعتبار

با فعال‌سازی در بنیاد شهید؛

سامانه استعلام الکترونیکی ثبت احوال اردبیل راه اندازی شد

عصر ساختمان- سامانه استعلام الکترونیکی ثبت احوال استان به صورت پایلوت در بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل راه‌اندازی شد.

سامانه استعلام الکترونیکی ثبت احوال اردبیل راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل صبح دوشنبه در آئین رونمایی از این سامانه حل مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر را در اولویت برشمرد و راه اندازی این پروژه را در نهادی که مزین به نام و یاد شهداست مبارک دانست.

    اسد حسن زاده با اشاره به اهداف راه اندازی این سامانه تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع، دسترسی سریع به اسناد هویتی و ارائه خدمات الکترونیکی در استان از همترین اهداف ایجاد سامانه استعلامالکترونیکی است.

    وی با بیان اینکه با راه اندازی و استقرار این سامانه بسیاری از مسائل و مشکلات اداره ها حل خواهد شد، ادامه داد: این سامانه جلوی هر گونه سوء استفاده ها را می گیرد.

    مدیرکل ثبت احوال استان افزود: سامانه استعلام الکترونیکی به اداره ها این امکان را می دهد که هویت مراجعه کنندگان را در کمترین زمان بررسی و شناسایی کنند.

    معاون فن آوری اطلاعات استانداری اردبیل نیز در این جلسه ضمن تبیین نحوه کارکرد این سامانه عنوان کرد: کاهش هزینه های عمومی، انجام سرعت و دقت در انجام امور از دستاوردهای دولت الکترونیک است و سامانه استعلام الکترونیکی نیاز مردم را در بسیاری از موارد رفع می کند.

    حسین بشیری جلوگیری از کاعذ بازی، حذف کپی گیری و جعل اسناد را از مهمترین اهداف ایجاد این سامانه بیان کرد و متذکر شد: امید می رود همه دستگاه های اجرایی این توسعه الکترونیکی را در سیستم اداری خود به کار گیرند.

    علی منصور لکورج مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل هم با قدردانی از  مسئولان که بنیاد و خانواده های شاهد و ایثارگران را در اولویت کاری خود در خدمات رسانی قرار داده اند، بیان داشت: با افتتاح این سامانه بنیاد شهید در جهت ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و در استعلام های خانواده های شهید و جانبازان با سرعت عمل می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار